steff1232145 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Heihei Jeg har en 2001 modell 30 hk yamaha, tre sylindra og autolube. Men den sviver dårlig ved full gass. Nesten som om ikke all bensinen antenner i kammeret. Dette har jeg sjekket: tennplugger, tennpllugg hetter, tennplugg kabler, coiler, bensin filter, forgasser for sylinder 3 (den nederste), bensin tilførsel, tror det var alt.(Bare så det ikke blir noen fortvilelse så sviver motoren men full gass går dårlig, nesten som om det er en turtall sperre på den). Og her er noen målinger fra cdi og spoler...: - pick-up kablene-målte jeg til 20v (trodde denne skulle være høyere?) - charge coil output (lade spolen?)-100v - pulser coil output (spole for 12v?)-8-15v varierte med turtall. så er det noen som har meninger om hva som er problemet? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei Har ikke svar til problemet ditt, men tror du får bedre/flere svar ved å spørre på et maritimtforum. Et dedikert et, ikke bare e underkategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå