tåa Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg skal spille en del gamle VHS-kassetter over på harddisk/DVD, men jeg kan ingenting om TV-kort. Noen som har tips til produkter eller nettsider med folk som har peiling? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Bump. Ingen som har tips? Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 http://lmgtfy.com/?q=how+to+convert+vhs+to+dvd Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Måtte Djevelen ta alle som poster fullstendig nytteløse Let Me Google That For You-lenker i steden for å svare ordentlig på helt legitime spørsmål. Endret 27. juli 2010 av tåa Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Måtte Djevelen ta alle som poster fullstendig nytteløse poster som ikke hjelper trådstarter det grann, istedet for å svare på et helt legitimt spørsmål. Jeg kom iallefall med et forslag som kan hjelpe trådstarter da jeg ikke har noen erfaring på området... http://www.dinside.no/116161/fra-vhs-til-dvd Endret 28. juli 2010 av Demonican Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Du snakker med trådstarteren. For å utdype litt: Å bruke LMGTFY er et uttrykk for at den som stiller spørsmålet kunne ha funnet den etterspurte informasjonen uten problemer dersom han hadde giddet å gjøre et enkelt søk ("Was that so hard?"). Det er altså en åpen fornærmelse. Dersom du oppriktig ønsket å hjelpe, så burde du bare ha søkt på Google på vanlig måte og brukt lenken derfra. I tillegg misforstår du spørsmålet mitt. Jeg lurer ikke på hvordan man konverterer VHS til DVD. Jeg spør etter tips til gode TV-kort som jeg kan bruke til denne oppgaven. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) hehe, humor. uansett, jeg har brukt denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 eneste problemet er at programmet gjør filene ca. 45gb store for en 1,5 timers vhs. men du bruker bare ett program for og konvertere og til xvid, og så over til dvd. er vel også programmer som kan pynte litt på farger, mens jeg kjørte de rett igjennom. fungerte ganske greit egentlig. Endret 30. juli 2010 av Wasters Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Lol @ myself... My bad, så ikke at det var deg jeg snakket med ^^, men du fikk iallefall svar til slutt da =) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Wasters: Hm. Ser ganske grei ut, den der, men 45 GB for halvannen time er jo forferdelig mye. Hadde tenkt å lagre en del på en ekstern harddisk også. Hvor mange timer får du forresten inn på en DVD med denne her? Demonican: Helt i orden. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Etter at de har blitt omgjort til XviD (er ingen kvalitetstap), så er filene på 1.21gb på 3 timer, og 839mb på 2 timer. Og i nero så velger du bare lag din egen dvd, så omgjør den disse filene til dvd video. med andre ord 5 timers vhs på dvd. (352 X 288) 45gb er mye ja, men av en eller annen grunn så er det slik det blir, bare til og ta en om gangen, og så gjør du de om til xvid etter hvert. husk; audio inn på den som jeg linket til, ikke er av noe kvalitet (skurrer og diverse), så jeg anbefaler at du bruker lyd inn på pc'en i plassen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Har prøvd akkurat den samme fra DX som også hadde ubrukelig lyd, så ble brukt orginalen som easycap er en identisk kopi av (husker ikke modell i farten). Brukte windows sin movie maker som kom på rundt 600mb timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå