Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun gir seg bare ikke..

Gjest 18år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 18år

Aldri fortell en jente at du angrer, det er fy fy. Kan sett varige spor i selvtilliten til noen. Kan virkelig få fram nutcasen i personen også som du erfarte.

Føler også at du faller litt i fellen hennes ved å bli forbanna. Hun prøver å få fram følelser i deg, men siden hun ikke kan få førstevalget sitt i følelser går hun for det nest beste. Hvis du ikke "slipper tak" så kommer hun til å gå mer innpå deg.

Jeg tror denne jenta her er for full av seg selv til at det satt noen varig spor i selvtilliten hennes, men jeg kunne sikkert håndtert situasjon litt mer ...delikat. Faller nok i den "fella" hennes ja og ble vel hakket surere enn det jeg hadde trodd. Jeg vet ikke helt det blir bare så frustrerende når hun så tydelig har oppført seg helt gal etter meg for å si det sånn da også kommer hun nå og bare "nei jeg har aldri likt deg, men jeg har jo merket at du har hatt en ting for meg da", GAAH også gir ho meg det dere blikket, titler hode litt til side også ser litt dumt på deg med øynene sine som om du ikke skjønner noenting. Altså her har ho fått deg til å hjemme mobilen din under dyna di fordi du blir gal av telefonen ringer 24/7 hun har nærmest "voldtatt" deg mens du var så drita at du ikke klarte å stå på bena også kommer ho og slenger den i tryne ditt?

Og den måte ho sier "HELLO?" på irriterer meg så syyyyykt "HELLO? Du kan jo ikek drikke det dere da!". Og "Hør her, jeg skjønner at du har likt meg" , "Hør her, hør her" hun er så fucking nedtalende liksom jeg tror ikke hun innser selv hvor desperat og sprø hun har oppført seg.

Nei sorry nå babler jeg i vei igjen er brisen og trøtt, takk for støtten da er glad de fleste ser dette fra min side, heldigvis har de fleste vennene mine endelig blitt enig med også er bare ennå så uuuuutrolig sin.

Lenke til kommentar
Gjest Lanvin

Hun er nok bare lei seg,og skuffet egentlig.. Og det at hun skjønner at hun ikke kan få deg gjør at hun blir "besatt ". Dropp dette med at dere kan være venner. Si det som det er: at dere bør bryte kontakten og glemme alt som har skjedd! Hun har ingen rett til å invadere deg. Hvis du sier bestemt at dere ikke bør ha kontakt så skjønner hun nok det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Enten sier du det på feil måte, ellers så har du ikke peiling!

Enda en som ikke har erfaring med damer. Noen er helt skutt i hodet

Hva er det du snakker om? Hvordan kan du bedømm det jeg skrev der til at jeg ikke har erfaring?

Lenke til kommentar
Gjest Rex Ivdaeorvm

Hva er vitsen med å i det hele tatt kommunisere med en så emosjonell uintelligent person, først og fremst så minner dette mye om kråkebollens måte og erverve seg føde og dens fordøyelse. Det eneste positive med en slik relasjon er at man blir ganske så edruelig, slik som kråkeboller inneholder store mengder A-vitaminer og enzymer som nøytraliserer alkohol.

Ser du hva man gjør her?

Unngå å ha noen som helst positive assosiasjoner med dette mennesket, ikke se på dette som en relasjon, men kall det for hva det er.. en retardasjon. Slik sett blir man ikke irritert og genererer følelser med høy næringsverdi for bolla, dog kan dette slå den andre veien hvis du er dens eneste næringskilde og den stakkars bollas gonader skrumper helt inn.

Dog TS liker du makten over denne bolla, men hvem gidder å leke med maten sin i en alder av 18 år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...