Gjest 18år Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Okay så jeg er en gutt på 18år har relativ liten erfaring med kvinner men det er jo som så. For ett par uker siden møtte jeg ei jente på fest, vi fikk god kontakt og koste litt ikke noe mer enn det. Etter det gikk det litt tid før vi tok kontakt med hverandre igjen, det var stort sett ho som tok mest kontakt og arrangerte møter osv. I begynnelsen var jeg jo så klart helt i ekstase siden det ikke er hver dag jeg er med ei jente, men etterhvert begynte jeg å bli litt usikker på hva jeg ville. På en fest litt senere ble jeg veldig... "berust" og vi startet å rote ganske heftig. Jeg var veldig full egentlig mens hun var relativt edru (2 og en halv cider elns). Uansett så momlet jeg kanskje noen litt "følelse" ladde ord full som jeg var, det var ikke direkte jeg elsker deg men mer sånn hvor perfekt hun var og hvor glad jeg var i ho osv whatevah. Uansett så ble vi enig da om at dette bare var en liten flørt, siden hun faktisk har en sånn halvveis type da som hun går av og på med. Etterfesten begynte jeg og angre men hun ville bare treffes ennå mer etter det, så vi dro på en resturant da. Før daten hadde jeg bestemt meg for å prøve å være avvisende (på en hygglig måte så klart) så jeg gjorde meg litt fjern når hun begynte å bable i strekk som hun i blandt gjør osv. Til slutt fikk jeg henne ganske sint fordi jeg sa twilight var teit..jepp Twilight var nøkkelen til min frihet, trodde jeg..åh så naive jeg var..so very, very naive. Ett par dager etterpå får jeg melding hvor HUN beklager at hun var så bitch den dagen og sånt og vil treffes igjen. Jeg svarer ikke fordi jeg var ganske opptatt, senere samme kveld er jeg å drikker med noen kompiser å ringer henne når jeg er litt brisen, jeg var ikke full. Jeg sa at jeg bare ville være venner og siden hun hadde type syntes jeg det ble litt for dumt, jeg sa også at dette var jo bare en flørt og jeg tok det ikke for seriøst. Jeg trodde endlig jeg var fri igjen, men neida. Neste dag ringer hun og spør meg hvorfor jeg var så rar igår og spør om jeg vil finne på noe idag, jeg sier at jeg ikke kan. Så begynte jeg å ignorere alle meldingene hennes og ikke ta telefonen når hun ringte, og gud som hun ringte. Så tok stormen endelig slutt og jeg trodde det var over å ut. Men så begynte hun igjen nå nylig å mase jeg svarer hele tiden at jeg ikke kan og tenker at hun må jo ta hinte, men får alltid svar som "Okay kan du i morra da?", "tar det heledagen å gjøre det kan vi ikke treffes i kveld a?" osv osv. Så what to do now? Har spurt kompisene mine og alle mener at jeg skylder ho en forklaring og at jeg egentlig er ganske frekk men siden de er kompis så støtter de meg uansett liksom..Men herregud hun sa selv at det bare var en FLØRT. Jeg har vært avvisende jeg har sakt at jeg ikke er interessert jeg har gjort alt etter boka men hun gir seg jo faen ikke. En ting er om vi hadde vært i ett forhold da hadde alt vært anderledes, men jeg gidder faen ikke å ta ho med på en resturant for å fortelle henne at "jeg føler at dette ikke funker, it's not you , it's me.. i'm sorry" og yatayata jeg føler jeg har gitt forklaring nok! Er jeg virkelig helt drittsekk eller? Jeg føler jeg har gjort nok nå og begynner å bli lei og sliten. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Avtal et møte. Så møter du hun og sier at du beklager og du vil ikke være venn med hun. Hvis hun fortsatt maser så slår du til hun. Enkelt og greit. Okey.. Slik du skriver, så vil du faktisk ikke være venn med hun. Blandt annet så forteller det veldig mye om hvor ustabil jenten også er som ikke klarer å ta nei som et nei. Men tenk om hun også kanskje bare vil være en venn med en mer flørtete tone? Du kan også forklare at du har et liv og ikke kan sløse mesteparten av livet ditt på hun. Skjønner hun ikke så sperrer du nummeret, besøker hun deg når du har forklart deg, anmelder du hun. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er ikke du som er frekk i det hele tatt. Hun tar tydeligvis ikke hintet og du bør kanskje da si det til henne. Men på en annen side skader det jo ikke å treffe henne som en venn. Lenke til kommentar
Gjest 18prs Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vel jeg har jo egentlig ikke lyst å være venn med henne heller da siden hun er irriterende som faen, jeg sa det bare for å være snill liksom. Og jeg er egentlig ikke keen på å snakke mer med henne generelt, i vertfall ikke treffe henne. Jeg tror jeg bare lar det stå som det gjør nå så gir ho vel opp til slutt føler ikke jeg skylder henne noe mer, og vis det er noen som har brukt noen her så er det vertfall ikke jeg som har brukt ho. Håper bare ikke ho dukker opp igjen som hun "tilfeldigvis" gjør vis jeg stikker til noen venner elns siden vi har ett par felles bekjente, gaaarrhh. vel takk for hjelpen i vertfall Skal på en ny dobbel/blinde date med ei annen til helga med litt alkohol, noen tips? (tenker setting, filmer, spennende drinker, oppførsel osv.) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du har ikke vært tydelig nok? Ikke pakk det inn. Si akkurat sånn som det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Virker som han har vært ganske tydelig? Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så lenge du forventer at hun skal ta hint, er du ikke tydelig nok. Si det som det er!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Alle oppegående personer burde oppfatte de hintene, med mindre de har psykiske lidelse eller noe lignende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hun er da kansje ikke så oppegående Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Like greit å si det rett ut ja, har vært borti en selv som hadde temmelig vanskelig for å forstå noe jeg mente var et tydelig hint, men som jeg til slutt måtte si rett ut. Nemlig at jeg ikke var interessert i noe forhold. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Dakkar liten, plager damen deg. Man up! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er ikke alltid lett å "knuse en sitt hjerte". Når man prøver og prøver og hun bare ikke fatter det, da er det ikke gøy å bare si: Jeg syntes du er jævlig irriterendes, så jeg vil ikke ha en skit å gjøre med deg. Snakkes! Kanskje det er lett for deg, men du har vel ingen sympati heller du da? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Dakkar liten, plager damen deg. Man up! Synd at du aldri har hatt plagsomme damer, så du vet hvordan det er. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nei du er ikke drittsekk, bare litt uerfaren Jenter vil ha det de ikke kan få, og noen få klarer ikke å displinere seg. Hun har bestemt seg for å ikke skjønne det, all logikken i verden kommer ikke til å hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest 18år Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for mange gode svar, hun er vel hakket sprøere enn det jeg trodde altså hun er seriøst gal og manipulerende jeg er nesten helt i sjokk og hun klarte faktisk å få meg utrollig sint helt til slutt men jeg klarte å skjule det og er glad for det. Kan vel fullføre historien da for det skjedde veldig mye for litt siden og hva skal jeg si... jeg ble utrolig sint og frustrert over oppførslene hennes og at hun ikke har skjønt noen ting. Sånn ca i går hadde jeg planlagt en liten fest her sånn 6ish av de nærmeste jeg inva de og så klart fikk hun høre om det. Hun ringer meg og er helt drittsint over at jeg ikke har gått med ho i det siste og at jeg ikke har invitert ho når jeg har invitert ei venninne av ho og masse sånn helt sykt egentlig hvordan hun oppførte seg. Så jeg svarte at det var greit men at hun kanskje forventet noe mer av "forholde" vårt enn det jeg gjorde, men da var hun helt neinei vi er bare venner så jeg sa liksom at vis hun absolutt ville komme så var det greit nok. Og da ble ho helt "greit nok?? ?ER VI IKKE VENNER HÆHÆH HERREGUD?" så jeg sa jojo det hadde vært kjempe koslig om det du kom. Rett etter samtalen er ferdig får jeg en melding av hun som går noe som det her "Jeg elsker deg så utrolig mye og er så glad jeg har deg, jeg kan desverre ikke møte deg i kveld siden jeg skal ut med ei vennine men er utrolig glad i deg, elsker deg!!" Jeg svarte "den var nok til typen din gitt, hehe" og får med en gang svar "jaaa asså..sorry den skulle egentlig til kjæresten min" Det var ganske obvious at den ble sendt feil med vilje altså spess siden jeg har helt annet navn en typen så..yeah etter det så begynte ho å bli hakket mer crazy enn det jeg trodde. I vertfall så ringte ho meg og skulle snakke mer og beklaget seg for at jeg fikk den meldingen jeg sa at det gikk greit helt rolig også begynte ho å kjeft om at jeg var så rar og masse sånt, men hun skulle komme i kveld da likevel elns. Så er det kvelden da mye yatata hun flørter litt sånn halvveis med noen av kompisene mine "ertet" meg fordi jeg drakk cocktail drink som jeg hadde laget, kjefter på andre av kompisene mine kommer nesten i slåsskamp med en kompis av meg som er veldig full og er generelt veldig uforutsigbar og ustabil. Etter mye shit så kommer hun inn til meg på rommet mitt når jeg sitter der alene å chillern litt og dette er delen som seriøst fikk meg rassssende altså jeg er så sint atj eg ikke kan beskrive det nesten. Hun kommer inn "hei vi må snakke du har vært så rar for thiiah hehehe" Vi snakker litt og jeg sier at jeg ikke er keen på ho og ikke liker ho noe særlig men synes hun er ei flott jente. Jaja ho er enig og mener at jeg grei også, men hun vil være venner men hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tatt telefonen når hun har ringt i det siste. Jeg svarte ærlig og sa at fordi jeg ikke ville ha noe flørt lengre og det virket som hun var keen på noe mer enn meg. Og da sa hun at hun bare ville chille og være kompiser og at ikke jeg måtte innbille meg at det var noe mer mellom oss, og at det er utrolig barnslig av meg å ikke ta telefonen når hun bare vil finne på noe. Jeg sa at grunnen til at jeg ikke svarte var fordi forrige gang vi var ute sammen etter den kvelden vi hadde rota sammen var hun veldig klående på meg og jeg var ikke ute etter det og derfor tok jeg ikke telefonen fordi det var klart at hun ville ha noe mer. Det husker jeg ikke helt hva hun svarte på men det var noe sånt, jajaja ville jo bare chilln da. Jeg svarte at jeg synes kanskje det ble litt rart at hun ringte meg sånn fjorten ganger på rad for å bare "chilln" litt, og da sa hun at det var fordi så mange av vennene hennes var på ferie. Så begynner vi å snakke om den kvelden og jeg sier ærlig at jeg var veldig full og angret litt kanskje. Før jeg fikk sakt ferdig setningen avbrøt hun meg og begynte å snakke om hvordan kvelden var en tabbe og at jeg hadde utnyttet henne så syyykt og bare brukt ho og masse sånt. Jeg forklarte henne at jeg opplevde det veldig motsatt siden jeg var så full mens hun var ganske edru. Da begynte hun å si at hun var kjemmpe full og at jeg hadde utnyttet henne og brukt ho og masse sånt og mener at ting som skjedde den kvelden ikke skjedde osv. Alle andre som var der når vi rota så også at hun nesten ikke hadde drukket noen ting. I vertfall så skulle vi finne ut av det her da så hun spør meg om jeg var keen på ho før så sa jeg at jeg så klart var litt keen på vis ikke hadde jeg kysset ho, men at jeg angret litt i etterkant. BAM da tok hun helt over "bruddet vårt" og jeg må nesten bare quote setningen hennes sånn som jeg husker det "OKAY jeg har aldri vært keen på deg, jeg har aldri likt deg i det heletatt, jeg var heelt drita den dagen vi rota og la oss bare venner fra nå av da!" Jeg holdt nesten på å sprekke helt og skjelle ho ut som faen da for strengt tatt så er jeg blitt jævla fuckings lei av den forpulte hora av ei løstøs men jeg holdt det inni meg og sa noe som "Greit det vi kan være venner, men vet ikke om jeg gidder å finne på noe med deg noen gang" JEG TROR jeg sa det kan være at jeg bare sa "greit vi kan være venner" men ganske sikker på at jeg la på den siste delen også. Så gikk hun i vertfall ut av rommet altså, jeg håpet virkelig på at hun skulle dra med denne lille gjengen sin og komme seg vekk, men neida ho ville være her lengre. Grunnen til at dette gjør meg så utrolig rasende er at jeg hele tiden har prøvd å "slåopp" med ho på en hygglig og måte og vise at jeg ikke er intressert også klarer hun å snu hele situvasjonen og få det til å virke som at det var jeg som var den som hadde vært forelsket i ho hele tiden og at jeg var keen på ho men ikke hun som var keen på meg. Og jeg må jo selvfølig ikke innbille meg at hun liker meg når hun driver å klår på meg 24/7 og ringer meg tusen ganger om dagen. Etter på labber hun jo så klart rundt å snakker om kjæresten sin og hvor mye hun elsker han og gleder seg til å treffe han osv. Og prøver å leke helt dronning og snakker med alle andre uten meg og sånt. Så hører jeg så klart hun og venninna hennes sitter utenfor å snakker drit om meg og trøster ho osv. Jaja Ble litt teit kanskje, men måtte bare få ut raseriet mitt, at noen kan være så fucka og selvopptatte er jo helt sykt. Det aller, aller verste er at hun går videre i livet nå og tror at hun vant, og jeg var den som var keen på ho og utnyttet ho. Jeg må bare få gjort det veeeedlig klart at det ikke er sjalusi som gjør meg sint men rett og slett oppførselen hennes. Orker ikke å sjekke gjennom teksten så nøye men håper jeg klarte å få det frem realistisk synes kanskje det var hakket verre enn det jeg har klart å beskrevet men det er jo som så, Jeg virker sikker utrolig sprø selv i denne tråden men hun har nærmest gjort meg gal jeg vet ikke om jeg skal grine eller skrike, dette trenger jeg virkelig tid til å komme over ass. Skulle aldri latt ho komme ikveld jeg hadde det helt fint med å bare ignorer henne egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ja... Hun der var en skrulle. Du gjor som du gjor, og jeg hadde vært forbanna hvis jeg var i din posisjon.. Hold deg laaaaangt unna hun, og de nærmeste av hun. Hun er GAL! Uansett, ønsker deg lykke til videre og håper du finner noen som ikke har et svært problem. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Huff. Om hun snakker med deg igjen be hun stikke til helvette bort fra deg. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Så begynner vi å snakke om den kvelden og jeg sier ærlig at jeg var veldig full og angret litt kanskje. Aldri fortell en jente at du angrer, det er fy fy. Kan sett varige spor i selvtilliten til noen. Kan virkelig få fram nutcasen i personen også som du erfarte. Føler også at du faller litt i fellen hennes ved å bli forbanna. Hun prøver å få fram følelser i deg, men siden hun ikke kan få førstevalget sitt i følelser går hun for det nest beste. Hvis du ikke "slipper tak" så kommer hun til å gå mer innpå deg. 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Dakkar liten, plager damen deg. Man up! Synd at du aldri har hatt plagsomme damer, så du vet hvordan det er. Du svarer som om du kjenner meg.. Om OP forstår hva jeg sier til han, så ville han skjønt ganske fort hva som må til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Enten sier du det på feil måte, ellers så har du ikke peiling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå