NicoN1993 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 OK! dette er problemet som har skapt mye frustrasjon og som det har kommet mange gloser ut av. Pcen skrur seg på (vifter går rundt, cdrom starter opp, skjermkort viften går), men pcen booter seg ikke opp, altså det kommer ikke noe skjermbilde, jeg har sjekket rundt på nettet etter løsninger og det har kommet opp flere løsninger på problemet, men alle de jeg har funnet har ikke funket for meg: - reset bios - Bytta plasser/fjernet RAM (minne) - Kjøpt ny prossesor - prøvd ett annet velfugerende hovedkort - prøvd et annet skjermkort - bytta hardisker - blåst pcen for støv o.l pcen er selvbygd men har fungert intill nylig. og siden jeg ikke har noen løsning på problemet mitt har jeg bestemt meg for å poste dette emnet på diskusjon siden nettstedet har hjulpet meg før med andre problemer... så jeg er åpen for å prøve det meste, men vil gjerne unngå å kjøpe ny pc Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har du sjekka ledningar til harddisken(e)? Lenke til kommentar
NicoN1993 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Har du sjekka ledningar til harddisken(e)? Ja. jeg har byttet SATA ledningene til stort sett alt hardwaren som trenger dette. og hardiskene starter og surrer, men for fortsatt ikke opp bios! Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 prøvd en annen strømforsyning? kan hende den ikke greier å gi nok strøm til hovedkortet, og skjermkortet? Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 hello. resete bios? kan det funke? Lenke til kommentar
NicoN1993 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 hello. resete bios? kan det funke? Ja. Jeg leste ett sted at det hadde funket for noen, uheldigvis funket ikke dette for meg Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sjekket at grafikk kortet sitter helt stødig? Connecta ATX 12V kabelen på hovedkortet etter du bygde pc'n? Strømkabler til grafikk kortet connecta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå