KeyanZa Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hey Trenger litt tips til å gå ned noen kg. er nå 100kg. 180cm høy. ikke akkurat feit, men kan vel gå ned litt. men driter igrunn i kg, vil bare ha litt mindre mage og bedre brystkasse. stramme opp og ikke ha bobs. noen tips? spising drikking trening. jobber mye så har ikke tid til trenings studio 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gå til og fra jobb, er det for langt kan du sykle, enda lenger så kan du gjøre nevnte aktiviteter før eller etter du har kommet hjem. Styrketreningstips kan noen andre komme med Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Spise mindre og endre spisevaner. Endret 8. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjøp deg en boksebag og ett par hansker. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kutt ned på øl, potetgull, godteri og cola. Spis litt av nevnte en gang i uka om du føler det er nødvendig. Tren kondisjon og styrke. Selv om du ikke har tid til å trene 5 ganger i uken, vil jeg ikke tro at det er en umulighet å få presset inn 3 timer i uka der du enten jogger, bokser og/eller trener styrke. Spis mye salat og sunn mat med lite fett. Spis mindre porsjoner, men ikke hopp over måltid. Frokost, lunsj og midag er alle måltider det er viktig å ha. Bruk bil og sykkel istedetfor bil. 1 Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjøp deg en boksebag og ett par hansker. Dette, samt at du begynner å jogge. Langt. Pass på å drikke mye Gatorade mens du trener. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bruk bil og sykkel istedetfor bil. hihi Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva er det som er så viktig med Gatorade? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjøp deg en boksebag og ett par hansker. Dette, samt at du begynner å jogge. Langt. Pass på å drikke mye Gatorade mens du trener. Gatorade? Salter og mineraler, ja, men fyren vil ned i vekt og Gatorade innehelde mange kalorier.. drikk vatn mens du trener! skal du på langtur, så ta med deg skikkelig mat og nok væske istedefor det sportsdrikk-tullet. (Som kan vere bra når du skal prestere maksimalt, men ingen grunn til å drikke det konstant til vanleg) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 har kutta ut mye godteri, brus er som regel kun noen få glass i uka, da cola til taco. ellers er den byttet ut med vann... ellers noe jeg bør holde meg unna eller spise mer av? frokost er som regel 2 brødskiver med div pålegg på. lunch. 1-2 skiver. Middag. alt mulig igrunn, men spiser meg ikke lenger stapp mett, bare litt mett. kvelds. ikke noe fast, som regel eple og anna frukt. vekt idag var 97,5kg viktigste for meg er strammere mage, og bryst, lei av å ha nesten pupper har boksesekk, men har ikke fått laga til i garasja enda, vil prøve å lage til der å bokse litt, 1 dag i helga, kanskje 30 min til å begynne med vis jeg klarer det.... Men gjerne kom med mer tips, jeg er ikke så flink på dette. motivasjonen er der nå ivertfall Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jogging er et must når du skal ned i vekt. Om du ikke liker å jogge kan du gå tur i raskt tempo. Edit: Når du først skal drikke brus, prøv å drikke pepsi max, cola zero eller andre brus som er uten sukker. Endret 10. juli 2010 av Sammy-Lee Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jogging er et must når du skal ned i vekt. Om du ikke liker å jogge kan du gå tur i raskt tempo. Jogging er ikke et must for å gå ned i vekt. Du kan f.eks sykle eller svømme istedefor. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jogging er et must når du skal ned i vekt. Om du ikke liker å jogge kan du gå tur i raskt tempo. Jogging er ikke et must for å gå ned i vekt. Du kan f.eks sykle eller svømme istedefor. Jogging er flere lysår bedre enn dine alternativer, da joggingen får fettet til å riste, og på denne måten øker blodsirkulasjonen og fettforbrenningen. Endret 10. juli 2010 av benchmeister 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Så man kan likså godt sitte på ræva og disse på flesket? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jogging er ikke et must for å gå ned i vekt. Du kan f.eks sykle eller svømme istedefor. Jogging er flere lysår bedre enn dine alternativer, da joggingen får tettet til å riste, og på denne måten øker blodsirkulasjonen og fettforbrenningen. Så du kan riste deg tynn? Tror nok ikke det har så mye å si om du fettet rister eller ikke, sykler og svøming er meget effektive måter å forbrenne fett. Når du svømmer bruker du nesten alle kroppens muskler, noe som gjør at man forbrenner fett effektivt. Jogging er på ingen måte "lysår" bedre en f.eks spinning, sykkel eller svømming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Personlig syns jeg svømming og sykling er bedre enn jogging, det er mye artigere å holde på med. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Har gått ned 10 kg. det jeg gjorde var å kutte ut brød, poteter, ris, rødt kjøtt, pølser og potetgull. Det betyr mue kaninfor med reker, kylling, tunfisk, krabbestiks. Spiser også frokostblanding om morgenen. Mye frukt, litt nøtter, (mye fett så det er jeg litt forsiktig med) Gikk raskt ned 6 kg, etterpå var det trening for å øke forbrenningen. kansje prøve å skaffe en treningspartner? Det er utrolig viktig for å kunne få en fast rutine.. Og helse kan ikke måles i verdi, og du føler det mye mer opplagt etter en trening, så er det jo også gøy å få gode kommentarer Er med på mye gruppetrening på SATS noe som er sosialt og tar kroppsanalyse for å måle fremgangen. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jogging er ikke et must for å gå ned i vekt. Du kan f.eks sykle eller svømme istedefor. Jogging er flere lysår bedre enn dine alternativer, da joggingen får tettet til å riste, og på denne måten øker blodsirkulasjonen og fettforbrenningen. Så du kan riste deg tynn? Tror nok ikke det har så mye å si om du fettet rister eller ikke, sykler og svøming er meget effektive måter å forbrenne fett. Når du svømmer bruker du nesten alle kroppens muskler, noe som gjør at man forbrenner fett effektivt. Jogging er på ingen måte "lysår" bedre en f.eks spinning, sykkel eller svømming. LOL Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jogging er flere lysår bedre enn dine alternativer, da joggingen får tettet til å riste, og på denne måten øker blodsirkulasjonen og fettforbrenningen. Så du kan riste deg tynn? Tror nok ikke det har så mye å si om du fettet rister eller ikke, sykler og svøming er meget effektive måter å forbrenne fett. Når du svømmer bruker du nesten alle kroppens muskler, noe som gjør at man forbrenner fett effektivt. Jogging er på ingen måte "lysår" bedre en f.eks spinning, sykkel eller svømming. LOL Kom med noen kilder, så kanskje jeg tror deg Korte og unødvendige innlegg som det der kan du spare deg for. Utdyp gjerne, svar som "LOL" sier mer om deg og din måte å diskutere på enn poenget du ville frem til. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jogging er ikke et must for å gå ned i vekt. Du kan f.eks sykle eller svømme istedefor. Jogging er flere lysår bedre enn dine alternativer, da joggingen får tettet til å riste, og på denne måten øker blodsirkulasjonen og fettforbrenningen. Så du kan riste deg tynn? Tror nok ikke det har så mye å si om du fettet rister eller ikke, sykler og svøming er meget effektive måter å forbrenne fett. Når du svømmer bruker du nesten alle kroppens muskler, noe som gjør at man forbrenner fett effektivt. Jogging er på ingen måte "lysår" bedre en f.eks spinning, sykkel eller svømming. LOL Er nok du som er litt LOL i den diskusjonen her, benchiboy Svømming og sykling er noke av det beste enn kan gjere, og koffor det? Fordi du ikkje får noken belastning, som for eksempel ved jogging. At du trur jogginga er bedre som fettforbrenning fordi det får fettet til å riste er jo en ganske rar påstand? kilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå