Need44speed Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei:) Jeg bestilte Roccat Kave for litt siden, og prøvde den for første gang idag. Jeg har koblet til alle ledninger jeg skal i dataen, lyden funker. Mikrofonen derimot, får jeg ikke til å funke. Den lyser, men den vil ikke ta opp lyd. Jeg har windows 7 64 bit og hovedkortet heter M4A89GTD PRO hvis det skulle ha noe å si. Og forresten , den vibration saken har jeg ikke lagt noe merke til Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg regner med at det fulgte med en driver-CD/-DVD. Har du installert denne? Endret 9. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Det fulgte med en cd ja, men den inneholdt bare surround test, manual og wallpapere. Ingen drivere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du koblet den til mic eller line in? Sjekk at mikrofonen er aktivert i Kontrollpanel - lyd - innspillingsenheter. Pass på at micen ikke er muted på kontrollenheten. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har du lydkortdriver/-programmvare? F.eks. Realtek eller noe? Om headsettet er koblet til med USB vil du vel være nødt til å ha installert drivere... Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 prøv å se om miccen fungerer når lyset er av.. høres merkelig ut, men det var det som var problemet hos meg :S Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Du koblet den til mic eller line in? Sjekk at mikrofonen er aktivert i Kontrollpanel - lyd - innspillingsenheter. Pass på at micen ikke er muted på kontrollenheten. Jeg koblet den inn i mic ja. Den er aktivert i kontrollpanel. Jeg har passet på at den ikke står på mute. Har du lydkortdriver/-programmvare? F.eks. Realtek eller noe? Om headsettet er koblet til med USB vil du vel være nødt til å ha installert drivere... Jeg har Realtek HD manager. Ja, etter jeg plugget inn usb-en sto det nede ved oppgavelinja at enhetsdrivere er installert. prøv å se om miccen fungerer når lyset er av.. høres merkelig ut, men det var det som var problemet hos meg :S Har prøvd, det funket ikke .. Er det noe jeg må gjøre her? Endret 10. juli 2010 av olehh Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvor har du prøvd å ta opp lyd forresten? Når du er i kontrollpanel - lyd - innspillingsenheter, og snakker/blåser inn i micen, går den grønne lydnivåmålern oppover? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 jeg har prøvd å ta opp lyd med kontrollpane-lyd , steam og lydinspilling. Den grønnne greia får litt opp en sjelden gang, men det er uten at jeg lager lyd. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 jeg får også en sææær lyd fra venstre høytaler noen ganer, uten at jeg har gjort noe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har du et annet lydkort du kan teste med? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hei, jeg glemte denne tråden. Jeg prøvde nå og det funker :D Bare plutselig funker det. Takk for at dere svarte i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå