Gå til innhold

skifte linje HJELP!

R09

Anbefalte innlegg

Hei, har fått vite hva jeg kom inn på til vg1 nå og hadde søkt media på første, allmen på andre og elektro på tredje. meningen med dette var at jeg ville inn på allmen for jeg hadde ikke goe nok karakterer for media og ville gå videre med krigskole osv mn pga en skade fra 10år tilbake er det ikke sikkert at jeg kan vere med i militæret så jeg sendte en søknad til fylkesmannen om å få skiftet til elektro på første, denne søknaden ble avslått. Og da jeg fikk vita hva jeg kom inn på så kom jeg for en eller annen rar grunn inn på media selvom snittet mitt etter eksamen bare var 3.8 :S jeg vil vite om det er noen måte jeg kan få skiftet til elektro på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du har takket ja til media, så kan du velge å takke ja til elektro :) Dette kan du gjere med MinID på www.vigo.no.

har desverre takket ja men kan vell forrandre det på vigo fortsatt?:) men har også hørt at det går an å snakke med rådgiveren om å bli flyttet til en annen linje, stemmer det?:D

Lenke til kommentar

Eg er ikkje sikker på det, med mindre nokon andre her har noke råd til deg, så du kan ta kontakt med fylkeskommunen og spørje om det meste der! :) Det har vært til god hjelp for meg.

ok : ) takk for tipset :D

Lenke til kommentar

ring de på skolen der du egentlig vil gå og hør om du kan bli satt på venteliste. er garantert noen som ikke dukker opp eller noen som slutter etter noen dager/uker. Husker ikke når fristen for å bytte skole var..

Jeg kan ikke se problemet med at du skal få plass i en klasse hvis noen ikke tar plassen sin likevel..

jeg ville selv bytte linje da jeg begynte på vgs (gjorde det ikke likevel da), men vi ringte bare til den skolen jeg egentlig ville begynne på og hørte om de kunne sette meg på venteliste i tilfelle noen slutta. og det sa de at ikke var noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...