Gaarulf Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 11 370,- er tallet! Er virkelig overlykkelig nå! I fjor fikk jeg bare utstyrsstipend, noe som var rart da foreldrene mine ikke har kanonlønn, men jeg tror nok de leser fra forrige år. Fattern skifta jobb med lavere lønn i fjor, så det ga nok utslag. Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer! Ikkje verst, dei går nok godt med. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Grattis Fikk ca kr 20 000 i 2008, og noe lignende men litt mindre i fjor. I 2008 bare søkte jeg for morro skyld for å se om jeg fikk noe, jeg forventa egentlig ingenting i det hele tatt, da husker jeg at jeg ble overlykkelig. Jeg har skilte foreldre med gjennomsnittlig lønn og forventer en grei sum i år også, men jeg burde kanskje ikke ta noe for gitt. Søkte nå nettopp. Når søkte du forresten? Jeg synes du fikk svar veldig tidlig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Tror jeg søkte for ett par dager siden, bare. Svarte i alle fall på samme dag som inntaket til Sør Trønderlag var klart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 11 370,- er tallet! Er virkelig overlykkelig nå! I fjor fikk jeg bare utstyrsstipend, noe som var rart da foreldrene mine ikke har kanonlønn, men jeg tror nok de leser fra forrige år. Fattern skifta jobb med lavere lønn i fjor, så det ga nok utslag. Gratulerer med at faren din har mindre penger å leve for, det er jo trossalt viktigere at du har litt mer penger å kjøpe øl for enn at faren din kan betale husleie og kjøpe mat 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 11 370,- er tallet! Er virkelig overlykkelig nå! I fjor fikk jeg bare utstyrsstipend, noe som var rart da foreldrene mine ikke har kanonlønn, men jeg tror nok de leser fra forrige år. Fattern skifta jobb med lavere lønn i fjor, så det ga nok utslag. Gratulerer med at faren din har mindre penger å leve for, det er jo trossalt viktigere at du har litt mer penger å kjøpe øl for enn at faren din kan betale husleie og kjøpe mat Made my day :!: Morsom du Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvorfor får alle med skilte foreldre stipend? Faren til en kompis av meg tjener i underkant av 1mil i året, og likevel får kompisen min 1800 hver måned fordi foreldrene er skilt Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 De to siste årene jeg gikk på VGS fikk jeg 68'000 pluss 12'000 i lån... Og jeg synes ikke dette var noe å hoppe i taket for Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 11 370,- er tallet! Er virkelig overlykkelig nå! I fjor fikk jeg bare utstyrsstipend, noe som var rart da foreldrene mine ikke har kanonlønn, men jeg tror nok de leser fra forrige år. Fattern skifta jobb med lavere lønn i fjor, så det ga nok utslag. Gratulerer med at faren din har mindre penger å leve for, det er jo trossalt viktigere at du har litt mer penger å kjøpe øl for enn at faren din kan betale husleie og kjøpe mat Nå drikker ikke jeg og er relativt fornuftig med pengene mine, samt at jeg jobber en del selv da. Vi lider da ingen nød! Men skjønner hvordan det kunne virke provoserende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 11 370,- er tallet! Er virkelig overlykkelig nå! I fjor fikk jeg bare utstyrsstipend, noe som var rart da foreldrene mine ikke har kanonlønn, men jeg tror nok de leser fra forrige år. Fattern skifta jobb med lavere lønn i fjor, så det ga nok utslag. Gratulerer med at faren din har mindre penger å leve for, det er jo trossalt viktigere at du har litt mer penger å kjøpe øl for enn at faren din kan betale husleie og kjøpe mat Nå drikker ikke jeg og er relativt fornuftig med pengene mine, samt at jeg jobber en del selv da. Vi lider da ingen nød! Men skjønner hvordan det kunne virke provoserende. Ah da så, overse komentaren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå