int20h Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Virusfri PC patentert En 65 år gammel datanerd fikk nylig patentert en hjemmelagd PC med innebygd virusfelle. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Greit nokk at man er paranoid men altså Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvordan klarer fyren å være 100% sikker på at det ikke er virus i filene som overføres til den "ofline" delen av maskinen? Om dette går gjennom antivirussoftware så er jo dette nødt for å være oppdatert. Og da er det vell ikke noe forskjell imot det å ha antivirus på maskina som oppdatere seg jevnlig? (litt forvirra...) Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg forstod heller ikke dette helt. Brukeren kan overføre data mellom de to systemene, men de er ellers separerte fra hverandre hmm, gjemmer ikke virusene seg i dataen da ? Jeg er forvirret. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hardware.no oppdager firewall, jippi som gir meg et viktig spørsmål, hvorfor i svarte fortsetter jeg å lese på denne siden? Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 65år gammal nerd, artig. Men eg tvilar på at han tek meg i CS Lenke til kommentar
qingan Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 er det ikke bedre å bare ha 2 datamaskiner da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Systemet hørtes virkelig bra ut. Den måten er han fri for dritt fra omverdenen. Imponert over alderen hans Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 65år gammal nerd, artig. Men eg tvilar på at han tek meg i CS Men jeg gjør PS: Virussikre PC'er fins ikke. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kort oppsummert: En ting som er bedre enn ên PC, er TO Pcer. Eller noe sånt. Jaja, bare han ikke får noen oppfinnerpris for dette her så får han no holde på.....merkelige greier.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Han har en PC online, og en offline, og nettverk mellom de to. Nice oppfinnelse. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 når jeg tenker litt på det var det ikke så imponerende. det er jo bare to pcer på samme sjermsjermkorthovedkort. kanskje litt vanskeligere i praksis enn i teori men men . slik er alt Lenke til kommentar
ChryZKoiD Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hehe... og det skulle han ha patent på Anyway, kan jo bare sette opp maskinen med wmware og kjøre dritten slik, med firewall på det ene operativsystemet. Programvaren koster endel penger, menmen med ett slikt prosjekt så var vel ikke det poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå