Endalen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Er nødt til å kjøpe ny pc til eg begynde som student igjen. Og er ikje so intrisert i å betale meir enn 5000kr. Kan bevege meg over og om det e verdt det Har kika litt på denne pga skjermkortet: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPUU02021/acer-aspire-5551g Men lurer på om det er utgående modell eller ka det e med den? Fordi er jo berre elkjøp og lefdal som selger den!? Ellers so er eg veldig intrisert i andre alternativer i den prisklassa. Er ute etter ein pc me go cpu, skjermkort, minne og trenge ikje å vere ein murstein av ein pc(tjukk). 15,6" er heilt perfekt størrelse på skjerm. Håpe nokon tar seg brye å hjelpe meg Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vet ikke hva som feiler den, men pc'en er definitivt en god pc til den prisen. PC'en er også vurdert kjøpt av andre, og oppgitt som alternativer her i forumet. Lenke til kommentar
Endalen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg vet ikke hva som feiler den, men pc'en er definitivt en god pc til den prisen. PC'en er også vurdert kjøpt av andre, og oppgitt som alternativer her i forumet. okai. hmm.. nokon som har kjøpt dn og kan komme med tilbakemld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå