kjelliboy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hei! er det noen som har erfaringer fra www.abbo.no ? Tenkte jeg skulle bestille noen pc komponenter der i fra. hvordan er servicen der? takk for svar. Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har handlet der tre ganger i år, og har vært veldig fornøyd. Men jeg vet ikke noe om hvordan de hadde vært hvis jeg hadde blitt nødt til å klage på noe. De har gode priser også, så jeg tenker jeg kommer til å handle der fortsatt (sammen med Dustin, Komplett, Netshop, Netonnet, Amentio og Multicom - har gode erfaringer fra alle). Lenke til kommentar
spracket Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har handlet der ett par ganger i år og servicen er utrolig bra. Hyggelige folk som virker som de ønsker at kundene skal få best mulig behandling. Prisene er jo også generelt lave sammenlignet med f.eks komplett.no Kan helt klart anbefales. Lenke til kommentar
kjelliboy Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 takk for svar så at prisene var lavere i forhold til komplett.no, så det var positivt tror jeg skal satse på å handle der:) Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Også selger de mye andre butikker ikke har. Det er jo et pluss for de som trenger eldre deler eller ting som er vanskelige og skaffe. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Flere erfaringer her: https://prisguiden.no/butikker/abbo Endret 11. juli 2010 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå