Gå til innhold

Hvor kan man få tak i en gammeldags doktorbekledning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nogenlunde som på disse bildene;

 

bioshock-20070323011142034-000.jpg

 

7457.bioshock-doctor.jpg

 

Er til et cosplayconvention, så da tenkte jeg det var gøy å være en slik doktor fra Bioshock. Noen innspill på hvor man får tak i alt dette?

 

Når det gjelder det han har på hodet går det sikkert an å få kjøpt. Har helt glemt hva det heter. Vi har en slik sak hjemme. Eller du kan være kreativ.

 

Masken, en helt vanlig papirmaske, tror jeg også du enkelt skulle fått tak. Her som jeg bor har de nøyaktig lik på alle apotek og ofte i super-handelen også.

 

Frakk og bukse burde vel være en enkel jobb for en skredder, selv om dette er dyrt i Norge. Her hadde det knapt kostet - 500 kroner inkludert arbied, stoff og alt annet. Kanskje du kjenner noen som er flink å sy?

 

I norge er det mest vanlig med blå eller grønn uniform.

 

Jeg bor i Thailand, og der ser leger noe lunde slik ut som de bildene du viser til. Kanskje du skulle søkt etter noen bedre bilder, da disse ikke akuratt er så veldig informativ.

Lenke til kommentar

Det er en tøy maske, slik som kirurger bruker. Men siden du bor i Thailand så kanskje du kunne hjulpet meg ut?

 

Regner med at skreddersaker og andre ting er svært billige i Thailand motfor her. Hadde en oldefar som døde for ca. 1,5 år siden som var skredder med talent, men ja.. han er borte nå.

 

Skal se om jeg ikke finner flere bilder.

 

Kan ikke du ta en telefon til nærmeste sykehus å spørre om du evt. kan kjøpe en uniform? Betaler gladelig jeg :) Vet at politiet i Thailand solgte ut sine uniformer til turister for å tjene inn penger, da regner jeg med at sykehusene også gjør slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...