ludobadger Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Heisann! Jeg skal kjøpe meg et nytt kamera og etter å ha sett en del tester rundt omkring falt valget på "Canon Digital Powershot A70". Det viste seg jo selvølgelig at dette kameraet visstnok var blitt anbefalt av Aftenposten eller noe slikt så det var jo umulig å oppdrive det til en rimelig pris før ca 25.06. Jeg har lagt inn en bestilling hos komplett (3435kr skulle de ha for kameraet) sammen med noe andre greier og sitter nå her og venter. Men nå har jeg lagt merke til at dette kameraet; "Fuji FinePix S304 Zoom" er å oppdrive til nesten samme pris. Spesifikasjonene ser jo nesten identiske ut bortsett fra at Fuji kameraet har hele 6x OPTISK zoom! Værst av allt er at de har det på lager . Røverkjøp tenkte jeg for meg selv, men erfaring har vel lært meg at når noe ser ut som det er for godt til å være sant så er det gjerne slik hehe. Så hva synes dere? Bør jeg gå for Fuji med 6x zoom eller er Canon A70 det beste kameraet? Virker på meg som begge kameraene er veldig bra men kan jo hende mitt utrente øye har oversett noe her. Innspill mottas med takk Lenke til kommentar
TomSchr Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Heisan Jeg ville ikke kjøpt et kamera som kom ut i august 2002, når det er så mange andre flotte kamera å velge mellom. Dessuten er Fuji.304 dobbelt så tungt som Canon, dersom det betyr noe for deg. Jeg ville kanskje heller da vurdert et Olympus 740. Lenke til kommentar
isen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 akam.no kom med en test av s304 i forige uke. Les den, så finner du ut at det ikke er kameraet for deg. Når jeg kjøpte kamera for en måned siden, stod det mellom A70 og Nikon 3100. Jeg valgte nikon og er veldig godt fornøyd. Det har ikke så mange manuelle muligheter, men automatikken fungerer svært bra. 3100 er en del mindre enn A70, men det store grepet til nikon gjør at det likevel er et godt kamera og holde i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå