abene Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den nye blåtann-standarden er nå formelt godkjent som klar til bruk. Les mer Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva skjedde med 3.0? Telefonen min har 3.0, men den er også den eneste enheten jeg eier som har det, og har igrunn ikke sett noen andre som har det heller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 4.0 vil nok være bakoverkompatibel, så du vil også få glede av denne teknologien. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Hva skjedde med 3.0? Det sier jeg også! Har for det meste 2.x her... Endret 8. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) hva er hastigheten på 4.0 ? 3.0 er vell 12mbit. og 2.1 er vell 2.5 eller no? har litt tregt nett, så det tar nesten en halv time å laste en wiki side.. edit: leste på itavisa sin side at den hadde 25mbit. Endret 8. juli 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hehe, tenkte det samme som dere andre her. Har knapt sett én enhet på markedet med BT 3.0, og nå er plutselig versjon 4 lansert. Virker som om det går litt fort i svingene her, og så blir det store spørsmålet om de store massene har behov for noe mer enn hva 2.1 tilbyr, og om det er derfor at vi har sett lite til 3.0. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 dette begynner å bli ille. fornorsking i stor stil og detalj mangler. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fra wikipedia: Bluetooth 3.0: It supports theoretical data transfer speeds of up to 24 Mbit/s, though not over the Bluetooth link itself. Instead, the Bluetooth link is used for negotiation and establishment, and the high data rate traffic is carried over a colocated 802.11 link. Its main new feature is AMP (Alternate MAC/PHY), the addition of 802.11 as a high speed transport. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Latency – Bluetooth low energy technology can support connection setup and data transfer as low as 3ms, allowing an application to form a connection and then transfer authenticated data in few milliseconds for a short communication burst before quickly tearing down the connection. Viktigste delen for meg. Nå må bare alle begynne å produsere fjernkontroller med BT og ikke IR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå