Gå til innhold

Internett spilling

Anbefalte innlegg

Har et forslag her som jeg har tenkt på en liten stund. F.eks når jeg skulle prøve å spille CS en gang, bare søkte jeg igjennom listen over servere, valgte en og spilte litt. Det kjipe her er det at det nesten blir som å spille mot PCen, siden personene jeg spiller mot er noen jeg ikke kjenner, og som sikkert sitter i et annet land.

Kan ikke dere lage en side, hvor man kan melde seg på f.eks et CS spill, på et bestemt tidspunkt, og på en bestemt server, og med et passord som man blir mailet. For å bli med må man logge seg på som man hadde gjort det her på forumet eller på bruktmarkedet, og bruke nicket sitt under spillet. Så kan dere lage en sånn liten underkategori i forumet, hvor man kan diskutere diverse ting angående spillet.

Dette hadde jo sikkert blitt populært, og kanskje gjort Overklokking.no mer populær også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spiller man på en server lenge fks nra blir man "kjent" med de og prater ofte med de. det var en osm ville joine klanen min...ikke fordi jeg var så god men jeg prate mye med han. Det er mange jeg "kjenner" og vet hvem er og de vet hvem jeg er nå.

www.cstrike.no se eter TNL. :woot: the norwegian lords.

jeg og tre andre gunnlegere av klanen har nå spurt om gratis linje til en server. sjefen der var med på et lan tnl-jeg og mac starta.

Han digger CS.

har ikke fått svar enda da men venter håpefult.

Lenke til kommentar

#seekclan.no @ qnet

Join en clan som du tror vil passe deg i forhold til seriøsitet og hvor god du er. Eller start opp en clan med deg og vennene dine og ta eventuelt med noen flere hvis dere vil være 5 også sjekker dere #clanmatch eller en av de andre utallige "søk etter pcw/cb kanalene" (#match.no #?on? osv.) Det er mye bedre enn public. Bare husk å snakke med hverandre i tsay og ikke gidd å stikke eller whine mens matchen er i gang, uansett hvor eid man blir.

Public = :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er ingen mester på dette området, men er ikke dette en sak for Gamer.no? Mulig jeg misforstår, jeg har irriterende lite tid til å spille... Det endrer seg sikkert til høsten, når jeg skal begynne å studere ;-)

Ja, da trenger du bare å stå på eksamen, ellers har du stort sett fri! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...