iver89 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har et forslag her som jeg har tenkt på en liten stund. F.eks når jeg skulle prøve å spille CS en gang, bare søkte jeg igjennom listen over servere, valgte en og spilte litt. Det kjipe her er det at det nesten blir som å spille mot PCen, siden personene jeg spiller mot er noen jeg ikke kjenner, og som sikkert sitter i et annet land. Kan ikke dere lage en side, hvor man kan melde seg på f.eks et CS spill, på et bestemt tidspunkt, og på en bestemt server, og med et passord som man blir mailet. For å bli med må man logge seg på som man hadde gjort det her på forumet eller på bruktmarkedet, og bruke nicket sitt under spillet. Så kan dere lage en sånn liten underkategori i forumet, hvor man kan diskutere diverse ting angående spillet. Dette hadde jo sikkert blitt populært, og kanskje gjort Overklokking.no mer populær også. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehe.. Høres morro ut. Jeg er med på den ideen! Noen som har en tilgjengelig server som kan brukes?? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 hvor kraftig må egentlig CPUen på en slik server være? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 spiller man på en server lenge fks nra blir man "kjent" med de og prater ofte med de. det var en osm ville joine klanen min...ikke fordi jeg var så god men jeg prate mye med han. Det er mange jeg "kjenner" og vet hvem er og de vet hvem jeg er nå. www.cstrike.no se eter TNL. the norwegian lords. jeg og tre andre gunnlegere av klanen har nå spurt om gratis linje til en server. sjefen der var med på et lan tnl-jeg og mac starta. Han digger CS. har ikke fått svar enda da men venter håpefult. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette hørtes ikke ille ut. Jeg er med på dette, selv om jeg er litt ute av trening da. Når jeg leste dette så tenkte at det haddde vært gøy å være med. kom med nærmere beskjed da. Lage en egen klan.. rått det (hva skal navnet være??) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 www.gamesurf.no har mange servere, stats osv osv, var der jeg spillte counterstrike en gang i tiden :o) nivået er veldig varierende, fra verdensmester til newbie hehe. gamesurf community serveren pleide å være en smule vanskelig å spille på Lenke til kommentar
simes Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 #seekclan.no @ qnet Join en clan som du tror vil passe deg i forhold til seriøsitet og hvor god du er. Eller start opp en clan med deg og vennene dine og ta eventuelt med noen flere hvis dere vil være 5 også sjekker dere #clanmatch eller en av de andre utallige "søk etter pcw/cb kanalene" (#match.no #?on? osv.) Det er mye bedre enn public. Bare husk å snakke med hverandre i tsay og ikke gidd å stikke eller whine mens matchen er i gang, uansett hvor eid man blir. Public = Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er ingen mester på dette området, men er ikke dette en sak for Gamer.no? Mulig jeg misforstår, jeg har irriterende lite tid til å spille... Det endrer seg sikkert til høsten, når jeg skal begynne å studere ;-) Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg syns ideen er topp for min del. Hadde lissom ikke gjort noe. Håper på at det blir noe av da Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Send forslaget til www.gamer.no - slikt er ikke noe for Overklokking.no, dessverre. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg er ingen mester på dette området, men er ikke dette en sak for Gamer.no? Mulig jeg misforstår, jeg har irriterende lite tid til å spille... Det endrer seg sikkert til høsten, når jeg skal begynne å studere ;-) Ja, da trenger du bare å stå på eksamen, ellers har du stort sett fri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå