Gå til innhold

Trenger tips/råd ang hopp på tur/rimelig tur for familie på 4

Anbefalte innlegg

Hei vi ønsker å dra til sydligere strøk for å få litt varme og sol.

Vi har aldri vært i "syden" før.

Vi er en familie på 2 voksne og to barn (7 og 9 år).

Ser at prisene er ganske stive akkurat nå, forstår og at dette er p.g.a nå er det høysesong.

Siden vi har ferie om en uke så kan vi reise på VELDIG kort varsel. Reiser gjerne dagen "i morgen".

Er det da mulig å få rimeligere reiser på denne måten(siden vi kan reise på veldig kort varsel) ?

Hvor finner man disse tilbudene (på nett eller må man ringe til reisebyråene), hvor ofte oppdateres prisen/tilbudene på for.eks finn.no/reise ?

Vi ønsker selvfølgelig litt standard(ikke uspesifisert) da vi reiser med to barn.

Hvor mye bør vi maks betale for en syden reise eller hvor billig kan man få en hopp på tur i denne perioden ?

Og til slutt, er det noen plass man ikke bør reise med en familie ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vert deg ville jeg heller dratt til Scottland eller noe sånt:) Men kanskje litt kjedelig når du har barn på 7 og 9 år. Croatia er jo et ganske fint land.

Fant denne linken her. Kanskje den kan gi deg noen tips om priser for fly vertfall. Lykke til! :thumbup:

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Prøv f.eks Restplass.no

Når dere sier at dere ikke vil reise uspesifisert så undrer det meg litt, er det ikke bedre da å planlegge i forveien? Restplasser er jo som sagt restplasser, dere får det som er igjen.

Tja, I Europa er vel de fleste land trygge å reise som en familie nå, men se opp for evt demonstrasjoner og opptøyer i Hellas. Da kan fort flyplasser stenge osv.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vert deg ville jeg heller dratt til Scottland eller noe sånt:) Men kanskje litt kjedelig når du har barn på 7 og 9 år. Croatia er jo et ganske fint land.

Fant denne linken her. Kanskje den kan gi deg noen tips om priser for fly vertfall. Lykke til! :thumbup:

Scotland er uaktuelt da det er varme og sol vi er ute etter :)

Kroatia ... hmmmmmm.....

Lenke til kommentar

Prøv f.eks Restplass.no

Når dere sier at dere ikke vil reise uspesifisert så undrer det meg litt, er det ikke bedre da å planlegge i forveien? Restplasser er jo som sagt restplasser, dere får det som er igjen.

Tja, I Europa er vel de fleste land trygge å reise som en familie nå, men se opp for evt demonstrasjoner og opptøyer i Hellas. Da kan fort flyplasser stenge osv.

Planlegge i forveien er nok det beste men nå er det sånn at vi er i siste liten.

Gjør ikke noe om flyplassene stenger hvis det er hjem vi skal :)

Noen andre som har tips/råd ?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Prøv f.eks Restplass.no

Planlegge i forveien er nok det beste men nå er det sånn at vi er i siste liten.

Gjør ikke noe om flyplassene stenger hvis det er hjem vi skal :)

Noen andre som har tips/råd ?

Ble det tur på dere eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...