Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runke uten hender

Gjest hornyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Horny, kan være du blir ip bannet fra denne siden. Anbefaler deg å stoppe.

Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da?

Takk for svar, men jeg tror det rett og slett blir umulig med 6 timer uten runk, samme hva jeg gjør.

Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da?

Lenke til kommentar

Du burde slutte å bumpe tråden din så mye.

Beside, på 6 timer har jeg vært på dritern hvertfall 2 ganger :p Bruk det som en unnskyldning for å gå på dassen. Du har skikkelig fly mage ;)

Men jeg tror nok jeg ville prøvd å holde det rolig inne på doen der, så ikke hele verden hører det du driver med, ikke minst de stakkars fly-vertinnene som sitter vesiden av doen der :p

Lenke til kommentar

en post til:

Du vet at gutter kan skape en avhengighet til å runke ?

Det vil si at sex med en kvinne, ikke føles like godt som å runke, og du vil derfor somregel ty til høyre hånda heller en å ha sex.

For mye runking gjør at penis blir vandt med å bli tatt "Hardt og trangt" skjønner du hva jeg mener ?

Og derfor vil ikke en kvinne kunne gjøre samme nytten, så jeg råder deg til å låse høyre hånda di fast i leggen og la det stå til en periode UTEN å runke.

Runking er like avhengighets skapende som røyk og alkohol ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...