NevroMance Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 8-15 ganger om dagen?:o Hvordan overlever du på skolen? Stikker og runker i friminuttene? Men ser ingen annen muligheter enn dassen for din del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Horny, kan være du blir ip bannet fra denne siden. Anbefaler deg å stoppe. Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da? Takk for svar, men jeg tror det rett og slett blir umulig med 6 timer uten runk, samme hva jeg gjør. Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da? Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Denne tråden virker mistenkelig "troll"-aktig. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du burde slutte å bumpe tråden din så mye. Beside, på 6 timer har jeg vært på dritern hvertfall 2 ganger Bruk det som en unnskyldning for å gå på dassen. Du har skikkelig fly mage Men jeg tror nok jeg ville prøvd å holde det rolig inne på doen der, så ikke hele verden hører det du driver med, ikke minst de stakkars fly-vertinnene som sitter vesiden av doen der Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Han kan evt. bruke flyvertinnene som inspirasjon. Men fra spøk til revolver; 8-15 ganger om dagen? Hva er i veien med deg, gutt? Penisen din kommer til å se ut som et slangeskinn før du er ferdig med tenårene. :!: Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 en post til: Du vet at gutter kan skape en avhengighet til å runke ? Det vil si at sex med en kvinne, ikke føles like godt som å runke, og du vil derfor somregel ty til høyre hånda heller en å ha sex. For mye runking gjør at penis blir vandt med å bli tatt "Hardt og trangt" skjønner du hva jeg mener ? Og derfor vil ikke en kvinne kunne gjøre samme nytten, så jeg råder deg til å låse høyre hånda di fast i leggen og la det stå til en periode UTEN å runke. Runking er like avhengighets skapende som røyk og alkohol Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Folk som eventuelt har dette som et seriøst problem bør legge seg på minne at det er en fin grense mellom et høflig spørsmål og trolling. Denne tråden kommer det uansett ikke noe ut av. Derfor stenger og lukker vi. Minner i tillegg om reglene for bumping her på forumet. Max 2, og minimum 24 timer mellom hver. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg