Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runke uten hender

Gjest hornyboy

Anbefalte innlegg

Gjest hornyboy

Skal snart på ferie og gruer meg til flyturen på 6 timer, som betyr at jeg må gå 6 timer uten runk. :cry: Er det noen måter enn kan runke eller få den digge følelsen uten å bruke hendene, altså diskré? :dribble::thumbup::tease::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest hornyboy

Men det er så trangt der, prøvte sist, og da fikk jeg stygge blikk når jeg gikk ut, så jeg tror folk hadde en mistanke. :blush::roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du kan snu deg i setet å prøve og knulle det. Kan bli sett då :(

Eller så kan du ta deg en tur inn på badet :)

Uansett så skal det være ganske enkelt å ikke runke på seks timer. Tenk på bestemor bæsjer eller noe lignende når du blir kåt.

Lenke til kommentar

Høres ut som en tur på toalettet er den eneste riktige løsningen her ja.

Pass på at du er snill og rydder etter deg , kjipt om det skal komme opp på høytalerannleget følgende melding

"Kan den fjortissen som nettop var inne på flytoalettet og runket gå inn og tørke opp sæden etter seg"

He he he.

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

jeg runker vanligvis 8-15 ganger i løpet av døgnet, så det er ikke så enkelt som det kanskje høres ut for deg. I tillegg så er bestemødrene mine døde, dårlig eksempel! :thumbdown::mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg runker nok mye jeg og. Uansett så greier jeg å holde ut i seks timer. Tenk at maur spiser tissemannen din da elns.

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

Høres ut som en tur på toalettet er den eneste riktige løsningen her ja.

Pass på at du er snill og rydder etter deg , kjipt om det skal komme opp på høytalerannleget følgende melding

"Kan den fjortissen som nettop var inne på flytoalettet og runket gå inn og tørke opp sæden etter seg"

He he he.

Noe sant i det du sier! Beste svar hittil! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

Jeg runker nok mye jeg og. Uansett så greier jeg å holde ut i seks timer. Tenk at maur spiser tissemannen din da elns.

Takk for at du prøver å hjelpe meg. Men jeg må spørre deg om noe... Hvorfor i helvettes fitte pikk skulle maur prøvt å spist penisen min!!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er snakk om hva du tenker som gjør deg kåt. Hvis du da tenker noe forferdelig ekkelt skal du greie å få reisningen ned :) Skjønner? Syntes du noe er skikkelig ekkelt, tenk på det der og da. Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da?

Lenke til kommentar

Haha sorry pall, har ikke noe godt svar her.

Men syns tråden var genial.. Har du kansje nymfomani ? :p Virker litt sånnt hehe.

Prøv å runk så mye som mulig FØR fly-turen, lissom.. Runk deg ut hvis du skjønner :p

Aldri hatt det problemet her så jeg kan ikke gi noe svar, men 8 - 15 ganger om dagen ? Wow.. Hvor mye funktighets krem bruker du på lille mann for at den ikke skal bli sår da ? :p

Men som sagt, runk deg ferdig før du skal ut og fly. Ser for meg det atte hvis du runker mange nokk ganger, så må det jo gå tomt en gang ? hvertfall for 6 timer :p

Eller ta på deg en TRANG ola-bukse og sitt med et pledd i fanget hele fly turen, det er en boner-killer hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Men syns tråden var genial.. Har du kansje nymfomani ? :p Virker litt sånnt hehe.

Prøv å runk så mye som mulig FØR fly-turen, lissom.. Runk deg ut hvis du skjønner :p

Aldri hatt det problemet her så jeg kan ikke gi noe svar, men 8 - 15 ganger om dagen ? Wow.. Hvor mye funktighets krem bruker du på lille mann for at den ikke skal bli sår da ? :p

Men som sagt, runk deg ferdig før du skal ut og fly. Ser for meg det atte hvis du runker mange nokk ganger, så må det jo gå tomt en gang ? hvertfall for 6 timer :p

Eller ta på deg en TRANG ola-bukse og sitt med et pledd i fanget hele fly turen, det er en boner-killer hehe.

Hjelper ikke å runke deg ut. Når man runker så ofte hjelper det ikke å tømme, fordi det fyller seg opp igjen på 10-30 minutter. Og du blir sliten i armen :)

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

Det er snakk om hva du tenker som gjør deg kåt. Hvis du da tenker noe forferdelig ekkelt skal du greie å få reisningen ned :) Skjønner? Syntes du noe er skikkelig ekkelt, tenk på det der og da. Altså, hvis du bruker skikkelig lang tid på å runke på dassen, så ta med deg et blad eller noe lignende. Skulle vel gå fortere da?

Takk for svar, men jeg tror det rett og slett blir umulig med 6 timer uten runk, samme hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

Hjelper ikke å runke deg ut. Når man runker så ofte hjelper det ikke å tømme, fordi det fyller seg opp igjen på 10-30 minutter. Og du blir sliten i armen :)

Han sa det for meg.

Lenke til kommentar
Gjest hornyboy

Jeg blir ikke sår, har en anelse om at jeg kanskje har utviklet et litt tykkere skin på penisen enn vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...