Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tull med skjermbilde

Anbefalte innlegg

Hei :)

Når jeg er på vg-tv/youtube kommer det noen grønne prikker på skjermen i noen sekunder, så blir alt svart :S Noen ganger kommer bilde tilbake og andre ganger slår pcen seg av. Når bilde kommer tilbake står det at skjermkortdriveren har sluttet å svare, men har blitt gjennopprettet. I spill kommer det også grønne prikker, så låser skjermbilde seg litt men så fortesetter spille igen. Så kan jeg spille litt igjen før det skjer på nytt.

Jeg har fått skjermkortet testet av komplett, og de fant ingen feil. Da lurer jeg på om det er noen her som vet hva som er galt? Kan det være hovedkortet?

Skjermkortet mitt er et nvidia gtx 285 black edition.

Her er noen bilder av hva som skjer:

post-195737-1278586477,2494_thumb.png

post-195737-1278586486,3917_thumb.jpg

post-195737-1278586496,2013_thumb.jpg

post-195737-1278586506,1116_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt garantert hovedkortet. Shit happens av og til.

Edit: Du skriver at du får feilmelding når du spiller eller se på nettvideo på vg og youtube.

Hva med når du kun surfer? Altså ikke se på nettvideoer eller lignende, kun lesing, flash-spill etc. Dukker problemet opp?

Endret av daihiep
Lenke til kommentar

Helt garantert hovedkortet. Shit happens av og til.

Edit: Du skriver at du får feilmelding når du spiller eller se på nettvideo på vg og youtube.

Hva med når du kun surfer? Altså ikke se på nettvideoer eller lignende, kun lesing, flash-spill etc. Dukker problemet opp?

Det skjer ikke under surfing. Har kun merket det på vg-tv/youtube og spill.

Fikk beskjed nå av komplett at jeg skulle prøve og formatere pcen, hvis ikke kunne jeg sende inn hovedkortet :) Håper det blir fikset da.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Sjekk om du har siste versjon av Bios og Chipset driver til hovedkortet.

(Finner du på hovedkort produsentens hjemmesider)

Hadde også tatt en oppdatering/reinstallering av skjermkort driver.

(Kjør driver sweeper i sikkermodus etter avinstallering av skjermdriver for å luke bort rester av gammel driver.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...