Gå til innhold

Har du prøvd cannabis?

234 stemmer

1. 1. Har du prøvd Cannabis/hasj/marihuana.?

• Ja, og jeg bruker det i ny og ne.
      55
    • Ja.
      56
    • Nei, men vil prøve det.
      35
    • Nei, og vil heller ikke prøve det.
      88

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville lage en avstemning om hvor mange personer som har prøvd hasj, eller vil prøve, jeg har selv prøvd det, og kommer nok til og prøve det flere gang, fant ikke en sånn avstemning her på diskusjon, så jeg tenkte den passa best inn hit, ja, gjerne fortell hvordan din første gang var, dele erfaringer osv, kjør diskusjon :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. Altså. Ja, jeg har prøvd. Men det var "ikke meninga"! Jeg var på fest, og jeg hadde drekki altfor mye. Det står en gjeng rundt å røyker og jeg trodde det var vanlig rullings. Jeg tok meg et trekk, men så fikk jeg høre: "Sender du meg jointen!?"

Jeg fikk noia og sa jeg skulle ta selvmord, for jeg hadde lovt meg selv å aldri prøve cannabis. Men de andre fikk roa meg ned, og chilla resten av kvelden med god punk! :)

Lenke til kommentar

Hehe, dere som går på skolen enda, har der fått samme info om hasj som det vi fikk i vår tid?

Onkel Polti samler hele trinnet og forteller at hvis du prøver hasj så kan det lagre seg her og der i hjernen, men hvis du treffer ett spesielt sted så kan du bli psycho? Så får man høre historien om han gutten som prøvde hasj en gang og havnet på institusjon fordi han trodde han var en appelsin og var livredd for å bli skrelt?

Håper "opplæringen" foregår på andre måter nå til dags, eller er dette kanskje riktig måte? Funker skremselspropaganda?

Lenke til kommentar

Har røyka Marijuana og Hasj til stadighet nå de siste 2 årene. Dvs ikke hver uke, men noen ganger i måneden. Er ingenging som er så deilig som å ta seg et trekk av en joint og sveve inn i en verden hvor sansene styrkes og du virkelig setter pris på mat, music, film, humor :D

Elsker rusen den gir, og selfølgelig har hatt noen bad-trips som han skriver over her hvor man freaker litt ut, men det er bare å leve seg mer inn, slappe av og bare tenke på at det er hjernen som løper løpsk et øyeblikk :)

Har vært i Amsterdam 2 ganger, og den weeden man røyker der svever man av. Gikk rundt i 4 timer i amsterdam etter å ha røyka 1g med rein weed. Alle lyder forsterkes, og vi stakk på en bar, både meg å kompisen min var sikre på at de gutta i baren snakka norsk(bartenderen og en gjest), snakka litt sånn kristian valen opplegg, og at det var norsk bar i amsterdam. Nice tenkte vi, men stakk dit dagen etter og de snakka ikke norsk i det hele tatt :(

Peace out

• Liker 5
Lenke til kommentar

McHalvorsen

Har hørt om han gutten som prøvde hasj en gang og havnet på institusjon fordi han trodde han var en appelsin og var livredd for å bli skrelt, men ikke i skolen, men det va ikke om hasj, va noe "sterkere" dop, hehe men bra at du sa det, nu vet jeg at det er en vandre historie, hehe:)

Lenke til kommentar

Ja jeg har prøv det, og takker til at det iallefall er lovlig. Gjør meg ikke til kjeltring for å prøve noe annet.

Men om all narkobruk hadde vært lovlig skal jeg ikke si noe annet. Jeg har tatt i betraktning av at det ikke er lovlig, og derfor å se bort ifra det. Sånn er jeg som alle andre, forstår og respekterer hvordan det er.

Og hvordan kan du sammenligne alkohol og røyk med narkotika? To vidt forskjellige ting, my friend.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...