Cbeng Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 ER det noen som vet nar Android 2.2 kommer for HTC Desire med sense ? Og sa leste jeg noe om innebygd internett. vil denne funksjonen fungere pa desire og kan man bruke sitt eget nett ? Sorry for ingen a og o . er i utlandet Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Genialt at du spør om dette dagen etter følgende nyhet ble skrevet: http://www.amobil.no/artikler/htc_serverer_froyo_for_jul/77238 Endret 8. juli 2010 av Eksentron 1 Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Genialt at du spør om dette dagen etter følgende nyhet ble skrevet: http://www.amobil.no/artikler/htc_serverer_froyo_for_jul/77238 Det star ikke noe om android til desire . Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Desire og Legend får Android 2.2. Ehh? Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Desire og Legend får Android 2.2. Ehh? Men nar . Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Før jul står det, så sikkert i Q4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Leste i Techradar 29. juni at Android 2.2 til Desire kommer i begynnelsen av Q3, som begynte for 8 dager siden... Skulle jo og tro at om HTC har noe som helst vett, så hadde de lansert det de hadde nå som de vil få massiv konkurranse av iPhone4... Jeg krysser fingrene og håper og tror at det kommer en oppdatering og at amobil tar feil! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du mener de skal lansere noe de ikke ser på som ferdigtestet? Høres ut som en god plan å bruke kundene sine som betatestere.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er greit at ting skal testes, men (uten at jeg er atomforsker) så kan det ikke ta så utrolig lang tid å teste noen programmer vel? det er snakk om et halvt - trekvart år! da burde de jo hatt bedre rutiner så de får det ferskeste ut til sine telefoner så fort som mulig, så vil de uten tvil trekke flere kunder som vet at de får oppdaterte telefoner når de kjøper dette... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er snakk om før jul, 2.2 var ikke klart før for 1-2 uker siden... altså toppen et halvt år. Forøvrig ligger det ganske mye mer funksjonalitet i Sense enn folk er klar over, ting tar tid... Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Hva er q4 og Q4 o.s.v ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hva er q4 og Q4 o.s.v ? Q4=Quarter 4, altså fjerde kvartal, siste måneden i året=Oktober, November og Desember. Det som offisielt har blitt sagt av HTC er at vi kan ses Android 2.2 på Desire og andre telefoner fra iår, før jul. Alt annet er spekulasjon. Men igjen, ryktet HTC har fått på seg med oppdateringene til Hero, så vil jeg ikke tro blindt på dette før jeg faktisk sitter med 2.2 på telefonen min. Endret 9. juli 2010 av Nitrius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå