Gå til innhold

Noen som spiller Borderlands ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte det før jul. gikk kjei etter 1 uke. det er altfor lite content og enemies. og det er for lite talents, og det sku vært plass til flere og mer spesifikke mods. spillet er rett og slett ikke dypt nok. det blir mer på linje med Global Agenda og APB etter min smak.

Lenke til kommentar

det jeg mener er, hvorfor spille Borderlands hvis man har Cod eller BF? men som du sier, det er jo hver sin smak ;) er bare det at jeg gledet meg til Borderlands og da jeg har kjøpt det så var det et megaskuff, ikke så stor tragedie som MW2 var for meg, men ganske. litt samme følelsen jeg fikk da jeg kjøpte meg Two Worlds :(

Lenke til kommentar

Spiller det nok ikke lenger desverre, mest pga at jeg ikke er interessert i pc lenger. Spilte litt før jeg la den på hylla, men som du sier så er jeg enig i at det er utmerket for oss som ikke er så glad i RPG i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke et rpg, men en 3dshooter med litt rpg elementer, det ligger jo milevis foran cod og bf i den forstand. Men viss du ikke liker rpg, eller våpen variasjon så er jo cod og bf greit. Men det har jo mye mer variasjon og content enn nevnt spill.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...