Gjest Kalle Klovn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Hadde et lite opphold fra p-pillene sine. Dette resulterte i at hun fikk en blødning, og når denne blødningen var over greide vi å ha ubeskyttet sex. Da hadde hun gått uten p-piller i ca 2 uker. Siden dette har jeg vært litt urolig for at hun kan ha blitt gravid. I går, ca 17-20 dager etter dette sa hun at hun hadde litt menssmerter, men kan dette skyldes at hun er gravid? Er ikke ute etter teite kommentarer, bare litt fakta. Har null peiling på dette med kvinner, graviditet og eggløsning. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja hun kan være gravid. Det er slik som ofte kan skje med ubeskyttet sex. Nå vet jeg ikke helt med denne blødningen, da jeg ikke vet hva som skjer når en slutter på p-piller, men siden en kan i teorien bli gravid om en glemmer å ta pillen i noen dager, går jeg ut fra at en iallfall kan bli gravid 14 dager etter. På den andre siden, det er ikke så eneklt å bli gravid som alle får en til å tro, da det bare er noen få dager i måneden kvinnen er fruktbar. Men om du er uheldig så kan du ha truffet den dagen. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vil tro det er svært liten sjanse for at hun er gravid, men det fins jo tester Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis abort er utelukket og det er for sent med angrepiller så sitter du dypt i det. Du må handle litt raskere med konsekvensene enn penisen din. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Klovn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis abort er utelukket og det er for sent med angrepiller så sitter du dypt i det. Du må handle litt raskere med konsekvensene enn penisen din. Jepp, begge deler er nok (desverre) utelukket. Derfor lurte jeg på sannsyneligheten for ting, DVS fakta, ikke dritt om hvor dypt jeg sitter i det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjøp en gravidtest-ting og sjekk om hun er gravid. Du har muligens en sjanse til å overtale henne til å ta en supertidlig abort, da det potensielle barnet fortsatt er mer eller mindre et egg. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Klovn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hun er såpass bestemt på å ikke ta abort dersom hun hadde vært det, så noe overtaling blir nok ikke aktuelt. Nå er dette imidlertid en person jeg bryr meg veldig mye om, så det hadde nok ikke vært verdens undergang med tanke på personen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da får du ha lykke til isåfall! Men ta først en graviditetskontroll og se om hun er gravid. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dagene før og etter mensen ansees som trygge, så dersom de første blødningene var regulær mens, er hun nok ikke gravid. Trur eg.... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 dagene før er vel ikke trygge?!? men etter mener jeg å huske at det ikke var noe egg å befrukte. uff vært i din situasjon alt for mange ganger nå TS. har heldigvis gått bra med meg da. er bare å teste med en gang og overbevise hun om at dette ikke er noe lurt. å bruke tia på diskusjon.no og ikke på vei ned til apotek1 er dårlig prioritering. lykke til. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det sies jo at når man har gått på p-piller, så tar det mange måneder igjen før man er 100% fruktbar, ikke det at jeg skal snakke så høyt fordi jeg vet ikke, men tror det var sånn det var. Sjansen er jo der allerede dagen etter pille slutt, men den er liten. Grunnen til at ho hadde blødninger rett etter at ho hadde sluttet kan kansje være det med at man kan regulere mensen med p-piller, få den før, etter, eller ikke i det hele tatt (Ikke anbefalt ) Og da kansje mensen ble utløst når ho sluttet på p-piller? Bare en teori Ta turen på apoteket, vent i 5 nerve pirende minutter, og gi oss en feedback på hva som skjer Føler med deg kompis, vært i situasjonen selv, 4 ganger, der graviditets test og 5 min i stålnerver og en ny røyk hvert 2min gikk bort. Lykke til ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er mange som blir gravid av å bare ha glemt én pille, dvs at sjangsen sikkert er mye større når det har gått 2 uker siden sist. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Klovn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror ikke hun gidder å ta noe test, så jeg får bare vente. Hun skal etter planen ha mensen til uka, og hun har jo sagt at hun har menssmerter nå, så da lover jo ting bra? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hun GIDDER ikke å ta en test? KREV at hun tar en test wtf man Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det har han forsåvidt ikke noe krav på. Og hvis det er en dame han er glad i er det ikke åpenbart noe sjakktrekk å kreve noe hun ikke ønsker... Geir Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) tuller du med meg nå Geir? mener du at karen skal gå å bekymre seg og måtte henvende seg hit for å prøve å få svar basert på hva han observerer hos hun? denne overdrevne respekten og kunstige forhøyelsen av damer hører ikke hjemme noe sted. Siden de har hatt sex skulle hun vært lovpålagt å ta en test hvis han ville det. Hvis hun absolutt skal beholde barnet evt. mot TS vilje må han fortsatt få tid til å planlegge. å blø litt skjer også under graviditet så skal han vente til magen har blitt stor for så å tenke kanskje hun bare legger på seg helt til ungen kommer ut? vil hun ikke teste, TVING hun. Hvis denne dama er noe å samle på i det hele tatt kan hun ta seg bryet om å tisse på en pinne for at TS får vite hvordan de neste 60 årene av livet hans skal bli! Endret 9. juli 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Selv om det er delt skyld er det vel slik i dag at kvinnen kan bestemme alt selv med tanke på abort og testing. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Klovn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror aldri jeg blir å få henne til å ta en test, ikke før hun selv føler at hun KAN være gravid. Nå er kanskje jeg litt paranoid, men hun har brukt å holde hånden sin på magen, og da har jeg spurt henne om hun har vondt i magen. Da ser hun dumt på meg og sier; nei? Tror du liksom jeg er gravid? Hun skal etter planen ha mensen til uka, så jeg ble i grunn litt glad over at hun nevnte tidlig mensverk, men etter å ha gjort litt søking på google kom jeg frem til at dette verket like gjerne kan være symptom på å være gravid som å ha mensen. Satan.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Selv om det er delt skyld er det vel slik i dag at kvinnen kan bestemme alt selv med tanke på abort og testing. Spiller det noen rolle hva loven sier? Er du redd for å havne på påtalebenken med siktelsen "tvunget kjæreste til å ta graviditetstest" Poenget mitt er at dette er ikke noe som gjør vondt, tar lang tid, er krenkende eller noe liknende. Nekter hun er det altså enten for å være jævlig mot deg eller for å skjule en graviditet. Er hun så jævlig får du lov av meg til å "tvinge" henne til å ta testen. Du trenger ikke bruke makt, bare vært litt bestemt når du kommer hjem med testern. lykke til. Og vennligst ikke hør på noen paragrafryttere, det er livet ditt det er snakk om her.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Selv om det er delt skyld er det vel slik i dag at kvinnen kan bestemme alt selv med tanke på abort og testing. Spiller det noen rolle hva loven sier? Er du redd for å havne på påtalebenken med siktelsen "tvunget kjæreste til å ta graviditetstest" Poenget mitt er at dette er ikke noe som gjør vondt, tar lang tid, er krenkende eller noe liknende. Nekter hun er det altså enten for å være jævlig mot deg eller for å skjule en graviditet. Er hun så jævlig får du lov av meg til å "tvinge" henne til å ta testen. Du trenger ikke bruke makt, bare vært litt bestemt når du kommer hjem med testern. lykke til. Og vennligst ikke hør på noen paragrafryttere, det er livet ditt det er snakk om her.. Det virker som du kjenner til disse situasjonene meget godt. Forstår godt at det er en kjip situasjon å være i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg