HåkonN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 30 gb er faktisk dobbelt så mye som 15 gb.bare så dere vet det og :o Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ikke noe prob. med å logge på. det gjør routeren min automatisk. den sender også wireless rundt i huset (og utenfor), så jeg kan sitte i hagen eller på dass og surfe:) den det er bittert at modemet klikker innimellom. Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Av en eller annen grunn er det fryktelig mange som er nedlatende overfor Telenor - kanskje for det at prisen er litt høyere og ukepengene dermed ikke strekker til ?? Har selv hatt dette i en god stund og har aldri opplevd problemer her jeg holder til. De skal jo nå "slippe fri " modemene slik at du som kunde selv kan velge et modem / routerløsning du selv ønsker. Mange av de nye routerne har innebygget modem funksjonalitet som vil funke fint på de sentralene Telenor benytter og det kan kanskje være greit om man er ute etter spesiell funksjonalitet . . Lykke til med valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå