Madman Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei. Har noen peiling på hvilken adsl leverandør som har de beste linjene?? Tenker da på hastighet i forhold til avtalen og stabilitet. Når man f.eks. bruker Kaaza, kan da internettleverandøren se hva jeg laster ned?? Det er jo et p2p program. Skriv gjerne deres erfaringer her. Lenke til kommentar
Snurre Sprett Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tele2 er billig, stabil og hastigheten er over det som er avtalt (704) målt i ITavisen sin speedometer test..Du får med antivirus program og brannmur og annet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 www.nextgentel.no http://www.nextgentel.no/artikler/ekstra_mye.asp Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Bluecom Jeg har d, og d funker som bare pokkern. Eneste jeg har skjønt er at Tiscali ska være ille. Dårlig support, dårlig linje osv. Tele 2 ska visst også være ok. Nextgentel er vel de beste. Men de to øverste har best dekning. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Telenor, Nextgentel, Tiscali, Tele2... You name it. Det er bare å surfe rundt og sjekke priser og sammenligne. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 For all del! IKKE TELENOR! Lenke til kommentar
eiga Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har Telenor...hvem er vel mer stabil enn dem?(tenker på alle fima som leier linjer fra Telenor). Selv har jeg enda ikke byttet, er fornøyd med min linje som aldrig er nede og får heller litt mer i hastighet enn det jeg skal ha. Om ISP logger alt du gjør kan de se hva du har lastet fra hvor og når(P2P-programmer). Jeg vet ikke sikkert, men tror det er pålagt en plikt til å regsistrere alt du gjør på nettet(er i allefall en god policy å følge, med tanke på bekjempelse av div dritt de fleste av oss vil stoppe). De har derimot ingen plikt til å utlevere denne informasjonen uten ett rettskraftig dokument. De fleste ISP pleier heller ikke å utlevere slik informasjon til en tredjepart helt uten ett slikt dokument. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kjøp NGT. Er så stabilt som et fjell her. Linja mi har ALDRI falt ut. Veit ikke helt hvordan det er med de andre leverandørene men NGT har i allefall router og ikke modem noe som er en fordel hvis flere pc'en skal bruke linjen. NGT har vel raskere uppload enn de fleste andre og. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kjøp NGT. Er så stabilt som et fjell her. Linja har ALDRI falt ut. Har NGT selv (Delta, NTNU-tilbud). Linja er ikke helt stabil - den dropper ut en del ganger. Merker det på P2P-programmer og på Trillian (fra en ICQ-logg: "*** You have been disconnected. Thu Jan 09 17:08:13 2003.") Ellers er det ikke noe å si på NGT. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Takker for svar, det blir vel Ngt tror jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 For all del! IKKE TELENOR!Og hvorfor ikke det? Har selv telenor og er meget fornøyd med dem Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har hatt Telenor 384/128 og har vært fornøyd med det, men når de satt meg opp på 1Mbit Med 30GB begrensning når jeg ikke hadde bedt om det og så sier at de ikke kan bytte tilbake igjen, bare til 704 med 1GB begrensning til ca samme pris, så bytter jeg til Tele2 704/128 til lavere pris og uten begrensninger Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg har telenor adsl 30gb. har måttet dra utav pluggen på modemet ca 5 ganger på 4 måneder (for å resette greien). plagsomt! skjer dette med NGT kunder og? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 har hatt telenor 1,5 år nå.. 704/(husker ikke helt). funker helt fint kansje jeg har opplevd 3 ganger den har ikke fungert.. 740 på itavisen.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hadde 704/128 og har nå byttet til 1024/256, men eg fikk en telefon om at de ville ha alle vekk fra det systemet med fri bruk. Jaja tenkte eg det er jo samme pris som eg betalte for 704/128. Eneste forskjellen er begrensningen. Det gjør ikke noe, har ennå tilgode å passere 10GB grensen. Må innrømme eg ser ikke problemet med den grensen på 30GB/eller 30 Filer å 1 GB/eller 7500Mp3 filer, alle har en spilletid på 4min og i 128kb/s. 7500x4=30000MB(Prøver å forklare hvor mye 30GB egentligt er?) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 lija mi fra NGT har aldrig dettet ut. Hastighet er bra og prisen er det samme, du får hva du betaler for. Du slipper å måtte logge deg på. Med ngt får du adsl med en gang du starter pc-en mens med telenor må du koble deg til. det må være ganske irreterende og måtte logge seg på gang etter gang. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 30gb er vel.......hmmmm.... jo...vent...kan det være 30gb??? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 30 gb er faktisk dobbelt så mye som 15 gb. bare så dere vet det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå