Mojo Pin Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei! Vil det høres rart ut om centerhøyttaleren ikke plasseres helt i center? Jeg har ikke plass til et tv-bord som er så veldig bredt, og siden jeg har en tv plassert på stativ oppå tv-bordet, kan bordet heller ikke være for høyt. Når jeg i et tv-bord skal ha en receiver som måler 55 x 55 cm, bd-spiller og digitalboks i tillegg til center-høyttaleren, vil det bli vanskelig å få plassert en center helt i center. Ta f.eks. dette tv-bordet fra ikea. Da måtte centeren stått enten til høyre eller venstre.. Har verken kjøpt tv-bord eller center enda, så er åpen for forslag Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nja, om den blir for langt ut på sidene vil det høres rart ut med tanke på at alt som skjer i midten av bildet kommer ut av center høytaleren. Hva med å henge opp centeren på veggen over TVen? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Det vil være uaktuelt. Bak tv-bordet er det vinduer og ei verandadør =/ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har selv centeren litt til høyre for tven, og den vil flyttes inn under tven når jeg klarer å finne en god løsning for det. Det høres ikke bra ut når den står på siden. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Æsj =/ Noen forslag til TV-bord som får plass til receiver,center,bd-spiller og digitalboks inni og tv på toppen? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Hva tror dere om dette bordet? Høyttaleren vil ikke komme helt på midten, men ganske. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det vil nok være i midten nok. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Synes det selv at det høres normalt ut hos meg. Senteren er ca 25 cm for langt til høyre. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Synes det selv at det høres normalt ut hos meg. Senteren er ca 25 cm for langt til høyre. Spørs helt hvor nært man sitter forsåvidt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sant nok. Sitter ca 2.5 meter unna selv. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Hmmm, okei. Sitter vel ikke mer enn 2,5 meter unna jeg heller. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvor fant du det TV-bordet? Jeg leter etter noe billig med samme problemstilling. Skal ha en PS3, stor receiver, DVD(gammel, så veldig stor) og en center. Jeg har egentlig tenkt å legge en plate på bakken, en lecablokk i hver ende, en plate over der igjen etter fulgt av to lecablokker til og en tredje og siste plate, det gir en hylle til Center, en til komponenter og toppen til TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå