gammelkonto-brukesikke Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som vet om filmer som ligner Butterfly Effect og Frequenzy? Begge er filmer der folk på en måte går tilbake i tid og endrer historien.. Artige filmer hvis du ikke har sett de! Takker for svar. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Så donnie darko - ganske kul! Takker for forslaget Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 12 monkeys har jeg faktisk sett før, men ser'n igjen nå anyway - takker! Har lasta ned the jacket, men det får bli neste gang. Lenke til kommentar
0scar Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kanskje ikke helt det du tenkte på, men Deja Vu er relativt fet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 "Back to the future" trilogien er vel de mest kjente. Der endrer de jo historien frem og tilbake så det ryker etter Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Hot tub time machine har jeg sett, den var morsom nok^^ Back to the future filmene fikk jeg også et gjensyn med - fortsatt kule filmer. Så også Deja vu.. Ganske bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå