JarlG Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei! Er på utkikk etter ein ny mobiltelefon, og tenkte eg skulle kjøpe ein i USA imens eg er her. Det første som kom til tankane er HTC sin Evo som afaik ikkje kjem til Noreg. Til 600$ så er den litt dyrare enn HTC Desire, som er ein anna telefon eg også har vurdert. Eg er ikkje heilt oppdatert på 4G, wimax, osv. i Noreg, så kanskje det er nokon vendepunkt der som spiller inn på avgjerelsa mi. Litt sløs å kjøpe telefonen dersom eg ikkje får nytta all teknologien... Har også tenkt på at den har ein TFT skjerm. Vil ikkje dette gje dårlegere batteritid og bilete kontra AMOLED? Kanskje nokon har efaring med Evo'en i Noreg-samanheng? Evt. nokon innspel, alle tankar er velkomne! Takk! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Telefonen vil IKKE fungere i norge, er jeg redd. 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den fungerer ikke med GSM nettet så det sier vel seg selv at den er uaktuell i Norge. 1 Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Ah, takk for opplysniga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå