Erling E. Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 La det være ingen tvil - MotoGP 2 er suverent i sin klasse. Oppfølgeren til fjorårets svært populære motorsykkelspill er igjen på trappene, med forbedret grafikk, flere baner og generelt flere muligheter. Og selv om MotoGP 2 stiller i en svært konkurransebefengt sjanger, fullfører det løpet med toppresultater. Les hele omtalen Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har MotoGP 2 kommet ut tell PC enna? Eller komme rdet senere? Jeg er ein stor fan av enern.... og med ei kjekkelig internett funksjon kan det bli paradis.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "Selv om vi her i Norges land egentlig ikke har Xbox Live enda" Hihi, sitter å spiller det 'live' akkurat nå Kjempegøy, ville nok trekt karakteren opp til 6 andmeldelsen var bra skrevet Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Har MotoGP 2 kommet ut tell PC enna? Eller komme rdet senere? Jeg er ein stor fan av enern.... og med ei kjekkelig internett funksjon kan det bli paradis.... MotoGP 2 til PC kommer i følge ToTheGame.com ut 20. juni. Du trenger med andre ord ikke vente så altfor lenge. "Selv om vi her i Norges land egentlig ikke har Xbox Live enda" Hihi, sitter å spiller det 'live' akkurat nå Kjempegøy, ville nok trekt karakteren opp til 6 andmeldelsen var bra skrevet Hjertelig takk NoLimit. Jeg er forresten helt klar over at mange sitter med Xbox Live i Norge, men settet har ikke hatt noen offisiell lansering her til lands enda. Og vi må nesten forholde oss til det offisielle. Tror heller ikke det er så mange andre enn "lærde" Xbox-ere som har gått til innkjøp av settet fra utlandet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "Selv om vi her i Norges land egentlig ikke har Xbox Live enda" Hihi, sitter å spiller det 'live' akkurat nå Kjempegøy, ville nok trekt karakteren opp til 6 andmeldelsen var bra skrevet Jeg er forresten helt klar over at mange sitter med Xbox Live i Norge, men settet har ikke hatt noen offisiell lansering her til lands enda. Og vi må nesten forholde oss til det offisielle. Tror heller ikke det er så mange andre enn "lærde" Xbox-ere som har gått til innkjøp av settet fra utlandet. skjønte jo det da, følte vel bare for å skryte litt er faktisk #16495 på world rankingen nå Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Leste netopp at MotoGP 2 hadde helt lik internett mekking som enern.. altså IP connecting... jaja, så lenge gleda jeg meg tll det spellet. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 ble imponert av dette spillet.. lenge siden at jeg har prøvd et motorsykkel-spill av klasse. husker superbike 2000 og 2001,disse spillene brukte jeg litt tid på men har ikke sett noe bra siden da på pc. vel motorracer 3 kom jo ut..men var ikke en gang vært og prate om. jo..veldig bra grafikk,fin simulator handling(ikke arcade). dette var bare en demo som jeg lasta ned til pc..men fikk bra inntrykk av spillet. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ahhh! motogp eide til xbox, så jeg tenkte jeg skulle teste 2'ern på pc scheisse det ägde! grafikken er bare helt overlegen, og selv med min eldgamle "logitech wingman digital extreme"-joystick var det ille digg å styre mitt lille beist av en sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg