Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av arbeids-pc

Anbefalte innlegg

Skal ha nytt HK, Prosessor og Ram

Jeg skal kjøre programmer som Illustrator, Photoshop og lightroom, gjerne samtidig.

Jeg har ca 4.500.- til rådighet.

Hva er egentlig forskjellen på LGA1366 Socket og LGA1156 Socket? Er det verdt kronene?

Hva slags HK burde jeg gå for? ser for meg Intel Core i7 prosessor, men åpen for forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ha nytt HK, Prosessor og Ram

Jeg skal kjøre programmer som Illustrator, Photoshop og lightroom, gjerne samtidig.

Jeg har ca 4.500.- til rådighet.

Hva er egentlig forskjellen på LGA1366 Socket og LGA1156 Socket? Er det verdt kronene?

Hva slags HK burde jeg gå for? ser for meg Intel Core i7 prosessor, men åpen for forslag.

Oppgraderingspakke Intel - Core i5

Oppgraderingspakke Intel - Core i5 (2)

Det du får til overs kan du bruke på 4GB RAM ekstra, hvis du kjører 64bit OS.

Lenke til kommentar

kjøper man amd får man de mest avanserte hovedkorta med 6 stk SATA 6Gbps og 2 stk USB 3.0 og seks kjerne cpu til samme prisen!

Capture070.png

Hadde lett går for det oppsettet selv. Min X6 yter fantastisk godt. Sitter med Google sketchup, HAMMER (fra valve), Photoshop, indesign og Unreal engine samtidig. Og det suser unna.

Lenke til kommentar

kjøper man amd får man de mest avanserte hovedkorta med 6 stk SATA 6Gbps og 2 stk USB 3.0 og seks kjerne cpu til samme prisen!

Capture070.png

Hadde lett går for det oppsettet selv. Min X6 yter fantastisk godt. Sitter med Google sketchup, HAMMER (fra valve), Photoshop, indesign og Unreal engine samtidig. Og det suser unna.

jau

kanskje dette

Capture071.png

er litt dyrere men gir MYE raskere å åpene store filer i photoshop og alt annet i windows grunnet ssden og koster ikke så mye mere :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...