sjabraltar Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal ha nytt HK, Prosessor og Ram Jeg skal kjøre programmer som Illustrator, Photoshop og lightroom, gjerne samtidig. Jeg har ca 4.500.- til rådighet. Hva er egentlig forskjellen på LGA1366 Socket og LGA1156 Socket? Er det verdt kronene? Hva slags HK burde jeg gå for? ser for meg Intel Core i7 prosessor, men åpen for forslag. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal ha nytt HK, Prosessor og Ram Jeg skal kjøre programmer som Illustrator, Photoshop og lightroom, gjerne samtidig. Jeg har ca 4.500.- til rådighet. Hva er egentlig forskjellen på LGA1366 Socket og LGA1156 Socket? Er det verdt kronene? Hva slags HK burde jeg gå for? ser for meg Intel Core i7 prosessor, men åpen for forslag. Oppgraderingspakke Intel - Core i5 Oppgraderingspakke Intel - Core i5 (2) Det du får til overs kan du bruke på 4GB RAM ekstra, hvis du kjører 64bit OS. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Hva med noe slikt? Core i7 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=814225&su=229AF221-204E-4102-B087-0D15388C6C47 Det er minimal forskjell på 1366 og 1156. Noen tester heller imot at det ene er kjappest, men noen heller mot det andre. Er så likt at hva du velger har ingenting å si. Endret 8. juli 2010 av Caliente Lenke til kommentar
wiak Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) kjøper man amd får man de mest avanserte hovedkorta med 6 stk SATA 6Gbps og 2 stk USB 3.0 og seks kjerne cpu til samme prisen! Endret 8. juli 2010 av wiak Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 kjøper man amd får man de mest avanserte hovedkorta med 6 stk SATA 6Gbps og 2 stk USB 3.0 og seks kjerne cpu til samme prisen! Hadde lett går for det oppsettet selv. Min X6 yter fantastisk godt. Sitter med Google sketchup, HAMMER (fra valve), Photoshop, indesign og Unreal engine samtidig. Og det suser unna. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) kjøper man amd får man de mest avanserte hovedkorta med 6 stk SATA 6Gbps og 2 stk USB 3.0 og seks kjerne cpu til samme prisen! Hadde lett går for det oppsettet selv. Min X6 yter fantastisk godt. Sitter med Google sketchup, HAMMER (fra valve), Photoshop, indesign og Unreal engine samtidig. Og det suser unna. jau kanskje dette er litt dyrere men gir MYE raskere å åpene store filer i photoshop og alt annet i windows grunnet ssden og koster ikke så mye mere Endret 8. juli 2010 av wiak Lenke til kommentar
sjabraltar Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå