jajamensen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Kjøpte et minnekort til min forige mobil på 4 gb. Mobilen kunne ikke ha større enn 2 gb så jeg fikk beskjed av mobilen om å gjøre noe dill dall/trykke ok på et eller i annet sånn at den viste kun 2 av 4 gb. Men nå som jeg har skaffet meg en ny mobil, så vil jeg gjerne utnytte de 4 gb som den egentlig har, men jeg får det ikke til. wat tu du? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Stapp minnekortet i PCen og formater det på nytt. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 har prøvd det, tilogmed defragmentert det(aner ikke hva det er). Burde vel ikke være så vansklig å åpne den siste biten med minne? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Formatering gjør jo ingenting med størrelsen. Det er partisjoneringen som bestemmer. Åpne Diskbehandling, så ser du sikkert problemet. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 her ja, men hvordan slår jeg de sammen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan du ikke utvide (Windows XP og eldre) kan du slette partisjonen og lage ny (primær) partisjon. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 hmm. blir det hammer, eller er den en annen måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis du har 64 bits OS kan du prøve å gjøre det med Paragon Partition Manager 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis du ikke må beholde data så er det svært enkelt: slett partisjonen og lag en ny. Hvis du foretrekker å utvide så kan det også gjøres i XP, men da fra kommandolinje med diskpart extend. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Tusen Takk johome:D det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå