Gå til innhold

Logitech Mx700 (trådløs mus)

Anbefalte innlegg

Er det normalt at man kan bruke rundt ti min på å få den til å begynne å lade?

Setter musa på laderen og så vidt jeg har forstått skal en knapp presses inn bakpå musa da. Men jeg sliter med å få til dette, av og til må jeg be om hjelp fra fattern, og etterhvert klarer han det endelig. Men den musen er håpløs...

Da lurer jeg bare på om dette er normalt, om det er noen tips for dette, evt om jeg kan klage på den pga dette, eller hva som helst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uhm... når jeg skal lade min mx 700 setter jeg den bare pent å pyntelig ned i ladern. er ikke noe værre en det. den skal begynne å lade med en gang du har satt den ned i ladern, så hvist du må bruke rå makt for å presse/sette den ned i/for å få den til å lade hadde jeg klaget.

konklusjon; nei det er ikke vanlig at man skal bruke 10 min på å få en mx 700 til å lade

Lenke til kommentar

Ja, det grønne lyset vil ikke lyse.

Nå blinker musen med rødt lys som betyr at den begynner å gå fri for strøm, men jeg sliter som faen, har prøvd å satt den forsiktig ned på den, men det hjelper ikke. Men prøver jeg opp til 30 ganger å sette den sånn på kan det hende jeg er heldig...

Men har ikke alltid like god tid, så godt å ha en hammer liggende hvis jeg må slå den ned for å få den til å lade...

Hehe... Nei, men seriøst:

Skal jeg da klage på den ?

Lenke til kommentar

Det klart du bør klage på den.

Sjekk først om det er mye drit under musa, som kan blokkere for laderen. Ta også ut batterien og sjekk om du har fått ut alt av den papirbiten skal ligge imellom batteriene når den kommer innpakket. Du skal nemlig ikke behøve å trykke musa i laderen, den glir jo bare nedi.

Lenke til kommentar

Takk "sheriff" for tipset om å ta ut batteriene og se om alt var fjerna.

Papir greiene var fjerna, men var mye drit der inni, støv og sånt... Så gjorde nok kanskje noe man egentlig ikke bør gjøre, men gjorde det nok så forsiktig, blåste litt inni der, og etterpå virka den mye lettere, nå gikk det med en gang og sette den på lading.

Men hvis den slutter så får jeg prøve å rense den for støv, og hvis ikke det hjelper, tar jeg kontakt med selgeren av varen!

Lenke til kommentar

_Ôrîon_ :

Spiller vel ikke så mye rolle det nå da, men for å være ærlig husker jeg det ikke. Men vi har nok kvitteringene liggende en eller annen plass hvis det skulle bli feil.

Men tar jeg ikke veldig feil nå ville jeg tro jeg kjøpte den på elkjøp!

*ArG@MøKKaBuTiKK* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...