Dapper Chap Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Kommer til å gå mange tiår før vi får noe styggere enn Liverpool sin bortedrakt igjen. Norwich sin hjemmedrakt? Styggeste i PL mener jeg. Gul og grønn er en av de gyseligste fargekomboene som finnes. Toppet med PLs styggeste emblem. Endret 7. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Populært innlegg Stonemeister Skrevet 7. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2014 Grøss og gru Jævlig ironisk at du sier det. Skal vi se hva Arsenal hadde på seg på bortebaner samme året som United brukte Newton Heath-drakta? 15 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hva sutrer dere over? Begge er jo dritfete. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Grøss og gru Jævlig ironisk at du sier det. Skal vi se hva Arsenal hadde på seg på bortebaner samme året som United brukte Newton Heath-drakta? Grøss og gru Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Synes begge er fete. Merker at jeg virkelig savner keeper-draktene fra 90-tallet, mongoloid fete. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Synes begge er fete. Merker at jeg virkelig savner keeper-draktene fra 90-tallet, mongoloid fete. Hahaha, tipper at det var slik i designavdelingene rundt omkring at de fikk slippe seg løs med keeper-draktene. Det var helt forferdelig grusomt, og kult på samme tid. Bare å ta et bilde-søk på "90s goalkeeper kit" og se hva som dukker opp. Kongen på haugen var Jorge Campos, som designet sine egne drakter. For de yngre forumbrukerne kan det som en kuriositet nevnes at Campos, i tillegg til å være keeper, også spilte spiss. Usikker på om han fikk landslagskamper som spiss men uansett imponerende å være spiss/keeper/klesdesigner i ett. Kinderegget Campos ❤ Slike spillere får vi aldri se igjen (alt var bedre før ) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Åh sug meg baklengs, den keeperdrakta der var tha baws! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hva sutrer dere over? Begge er jo dritfete. <3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Mer Jorge Campos! Forøvrig er han 174cm høy. Tidenes laveste keeper på toppnivå? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeps, tenkte jeg skulle nevne det også, men sinnsyk spenst, bare å søke på YouTube det, herlig spiller! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Keeper, spiss, klesdesigner OG lav???? Sykt! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Mer Jorge Campos! Forøvrig er han 174cm høy. Tidenes laveste keeper på toppnivå? Synes å huske å ha hørt om en meksikansk keeper som var 164cm, tror jeg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hva synes folket om denne? Litt mer spiselig enn di andre som er presentert imo. Men synes lite om at drakten er nesten en kopi av denne: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Må si jeg ikke helt liker at de skal ha farge på Chevrolet logoen, dersom det stemmer. Hadde vært penere om den var hvit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Bare jeg som synes at Nike har blitt kjedelige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå