Gå til innhold

Drakttråd for Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke noe rasistisk ment, men jeg syns det virker som at Islam folkeslaget eller hva det er, er mest ute etter makt. altså jeg gidder ikke diskutere klesplagg å religion,men hijab, burka å eller hva alt heter skulle liksom vært ulovlig å bruke i alle di landene som er nevnt, i likhet med United drakta, nei detta blir latterlig patetisk. selfølgelig skal man respektere et hvert menneskes religiøse syn. (for di som er religiøs) TIL EN VISS GRENSE, SUNN FORNUFT

Men å nekte dette idividuelt..... :nei2:

 

btw: sikkert mye skriveleif

 

Den siste setningen er den eneste som henger på greip.

 

Fryktelig tørt her for tiden. Å diskutere denne saken tror jeg er et rop om hjelp. Det er klart at Utd aldri kommer til å fjerne djevelen, eller at Norge fjerner korset. Det er slikt man sier for man ikke orker konsekvensene av å være ærlig. Totalt uinterresant. En ikke-sak.

 

Shot in the dark til å få tråden over på noe annet ... Kan minne om pre-season 10/11-tråden. Kamp om 6 timer.

Lenke til kommentar

Bruke drakten i Islam? Seriøst? Wattafakk. For det første. Hvorfor ikke ta dette i RedCafe, (noe som allerede er gjort). For det andre. Du vet like godt som meg at United ikke fjerner djevelen fra logoen og Norge fjerner heller ikke korset fra flagget. Dette er tull.

 

For det første, jeg lurer bare på om hva dere mener om saken. For det andre: Ikke om United eller Norge eller noe endrer!!!!!!!! :mad:

Lenke til kommentar

I rettferdighetens navn så spurte du vel "Hva mener du om dette?" og siterte hele artikkelen. Selv etter det andre innlegget forstår jeg fortsatt ikke hva du snakker om. ".. lov å bruke drakten i Islam" for å sitere deg selv. Det er ingen lov som sier at det er ulovlig å bruke Manchester United's fotballdrakt for islamister bare så du vet det. Dette er én skakkjørt storstilt figur som antageligvis spiser brorparten av soppen sin fra alt annet enn autoriserte dagligvarehandler. Hvis jeg sier at den hvite stripen på armen fornærmer meg fordi jeg og familien min er så bleke så forandrer det tålelig lite på resten av verden. Akkurat som dette.

 

Dette er tull.

 

Får du ikke samla en og en av det der så får det bare være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hahaha. Den nye drakten til manu var direkte dritstygg..

 

Deg om det.

 

Har vært i besittelse av den nye drakten en drøy uke nå, og jeg er meget fornøyd med designen og materialet denne er laget av kontra fjorårets. Den oser kvalitet, og detaljene på det ene ermet med djevelen er prima.

 

Dog er det 2 ting som irriterer meg litt. Rødfargen er mye lysere enn forgjengerne og di lange ermene er for lange. Føler meg som Jesper Blomquist når jeg løper med den ettersom drakten går lenger enn hendene mine. Så den kortermete er nok å foretrekke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...