Svenni212000 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er egentlig ikke noe å bruke tid å krefter på. Er neppe slik at ManU innkaller til ekstraordinært styremøte av den grunn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 ikke noe rasistisk ment, men jeg syns det virker som at Islam folkeslaget eller hva det er, er mest ute etter makt. altså jeg gidder ikke diskutere klesplagg å religion,men hijab, burka å eller hva alt heter skulle liksom vært ulovlig å bruke i alle di landene som er nevnt, i likhet med United drakta, nei detta blir latterlig patetisk. selfølgelig skal man respektere et hvert menneskes religiøse syn. (for di som er religiøs) TIL EN VISS GRENSE, SUNN FORNUFT Men å nekte dette idividuelt..... :nei2: btw: sikkert mye skriveleif Den siste setningen er den eneste som henger på greip. Fryktelig tørt her for tiden. Å diskutere denne saken tror jeg er et rop om hjelp. Det er klart at Utd aldri kommer til å fjerne djevelen, eller at Norge fjerner korset. Det er slikt man sier for man ikke orker konsekvensene av å være ærlig. Totalt uinterresant. En ikke-sak. Shot in the dark til å få tråden over på noe annet ... Kan minne om pre-season 10/11-tråden. Kamp om 6 timer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er egentlig ikke noe å bruke tid å krefter på. Er neppe slik at ManU innkaller til ekstraordinært styremøte av den grunn. Jeg mener i samfunnet. Burde United ha en annen logo? Slik at også det skal være lov å bruke drakten i Islam? (Jeg spurte om hva du mener om saken) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bruke drakten i Islam? Seriøst? Wattafakk. For det første. Hvorfor ikke ta dette i RedCafe, (noe som allerede er gjort). For det andre. Du vet like godt som meg at United ikke fjerner djevelen fra logoen og Norge fjerner heller ikke korset fra flagget. Dette er tull. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor er du på et diskusjonsform egentlig, Sir LuckyNr7? Du ønsker jo stort sett ikke å diskutere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bruke drakten i Islam? Seriøst? Wattafakk. For det første. Hvorfor ikke ta dette i RedCafe, (noe som allerede er gjort). For det andre. Du vet like godt som meg at United ikke fjerner djevelen fra logoen og Norge fjerner heller ikke korset fra flagget. Dette er tull. For det første, jeg lurer bare på om hva dere mener om saken. For det andre: Ikke om United eller Norge eller noe endrer!!!!!!!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 I rettferdighetens navn så spurte du vel "Hva mener du om dette?" og siterte hele artikkelen. Selv etter det andre innlegget forstår jeg fortsatt ikke hva du snakker om. ".. lov å bruke drakten i Islam" for å sitere deg selv. Det er ingen lov som sier at det er ulovlig å bruke Manchester United's fotballdrakt for islamister bare så du vet det. Dette er én skakkjørt storstilt figur som antageligvis spiser brorparten av soppen sin fra alt annet enn autoriserte dagligvarehandler. Hvis jeg sier at den hvite stripen på armen fornærmer meg fordi jeg og familien min er så bleke så forandrer det tålelig lite på resten av verden. Akkurat som dette. Dette er tull. Får du ikke samla en og en av det der så får det bare være. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Draktdiskusjonen er meningsløs. Tar det ikke seriøst et sekund. Og blir det ulovlig pga noe ekstremistiske syn så gir jeg egentlig blaffen. Bryr meg midt bak. 1 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Helt feil tråd... Endret 21. juli 2010 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor er du på et diskusjonsform egentlig, Sir LuckyNr7? Du ønsker jo stort sett ikke å diskutere. Jeg diskuterer gjerne jeg, men da må det være noe som faktisk er verd å diskutere, ikke det meningsløse drakt bråket. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) sjølv om det ikkje er relatert til det sportslige ved United, er det fortsatt verdt å diskutere spør du meg. Er en ganske big deal... Er det eit meiningslaust tema å forby å bruke United-drakta? Endret 22. juli 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
EirikLygre Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) hahaha. Den nye drakten til manu var direkte dritstygg.. Endret 30. juli 2010 av Airik. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hahaha. Den nye drakten til manu var direkte dritstygg.. Deg om det. Har vært i besittelse av den nye drakten en drøy uke nå, og jeg er meget fornøyd med designen og materialet denne er laget av kontra fjorårets. Den oser kvalitet, og detaljene på det ene ermet med djevelen er prima. Dog er det 2 ting som irriterer meg litt. Rødfargen er mye lysere enn forgjengerne og di lange ermene er for lange. Føler meg som Jesper Blomquist når jeg løper med den ettersom drakten går lenger enn hendene mine. Så den kortermete er nok å foretrekke. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 her er noen bilder av drakta mi? size M Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Lekkert. Post et fit-pic og da. Sitter den trangere enn de tidligere draktene? Vurderer nye drakta med Giggs eller Fletcher. Tar den som goaller først Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 fit-pic? mener du at jeg har den på meg? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) det var velidg vanskelig å få et bra bilde siden jeg ikke viste hvordan man tok på selvutløser nice Niko, du ble medlem når jeg har bursdag Endret 12. august 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvor handler jeg drakta? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) http://united.no/united/webshop/drakter/hjemmedrakt_2010_2011 "Uniteds hjemmetrøye for 2010/1. Lagerstatus: S, M, L, XL og XXXL på lager, XXL ubekreftet." Endret 16. august 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Kjøp fra manutd.com, du får den for under 450,- der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå