Patrick123 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Den til venstre i 2. linje nedenfra var temmelig bra. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Dette skal visstnok være den nye bortedrakten vår [kilde]. (Fant linken på r/reddevils, og virker som om det er en pålitelig kilde): Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg syns det er trist hvis det er tilfelle. Vi har sett mange fine eksempler fra folk, og det der er ikke særlig fint. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Den var jo fin den da? RM sin samme hvite drakt hvert eneste år blir jo nærmest hyllet. Denne er ikke så veldig ulikt den, men med rød striper og Adidas-logo. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Syntes ikke den var noe særlig ved første øyekast, men det er vanskelig å bestemme seg før en har sett den på spillerne. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Nå er ikke det bildet så veldig flatterende, med dårlig belysning og vegg til vegg teppe, samt vannmerker over... Men ja er enig i at det er litt skuffende om dette blir bortedrakten vår. Foretrekker stort sett alltid u-hals foran v-hals, og jeg liker generelt best drakter der så lite som mulig er sydd på / som ikke ser så klumpete ut (og her er det gjort med striper, forlengelser ytterst på ermene, forlengelse nederst på drakten og emblem...) (RM sin 15/16 drakt fra Addidas er et eksempel på hvordan jeg heller skulle sett at striper og emblem var festet på draken...) Forresten, her er en kommentar i tråden på reddit om kildens pålitelighet: "Footyheadlines is incredibly reliable. I can vouch. I work at a soccer shop here in California, we get "picks" MONTHS ahead of products being released to the public eye, 99% of the time, FHL is spot on." Endret 26. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Footyheadlines er definitivt troverdige. Tørr vedde på at de har 95% treffsikkerhet på "ryktene" de sprer. Personlig syntes jeg drakten så fin ut. Ville dog foretrukket "strøkne" logoer, i stedet for de klumpete "påsydde". Gleder meg til vi får se drakten på spillerne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Enig. Er det påsydde designet som er problemet for meg. Ellers liker jeg den. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Synes ikke drakten er forferdelig, men likte definitivt ikke "endestykket" på ermene og nede ved livet. Ser ut som om at det er ment som dobbelt stoff på nevnte områder, men at sømmene har raknet og alt bare henger ut. Minner meg om den fake´ landslagsdrakten til Tyskland som jeg kjøpte i på ferie i Tyrkia årevis tilbake...Elsker at vi får Adidas sine striper på drakten da. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) (Usikker på om dette er blitt postet ila den siste uken...) Men (ifølge footyheadlines, de pleier å være pålitelige) ser ihvertfall tredjedraken vår slik ut neste sesong. Utrolig kult at adidas logoen og klubbemblemet er monokrome, synd Chevrolet ikke også er det! Ellers så har denne alt det jeg synes manglet med bortedrakten! Endret 7. april 2015 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Er dette helt sikkert nå da? Fra offisielt hold? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Redigerte innlegget litt. Nei er selvfølgelig ikke 100% sikkert, men av det jeg har lest så pleier den siden å være noe å stole på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Se der ja! Ser fort mye bedret ut med logoer som ikke ser påsydde ut. Og fargene passer svære godt sammen Endret 7. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hæh? En drakt som ikke alle slakter? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Vet ikke om denne har blitt lagt ut før, men jeg liker den! Håper på noe i denne gata som hjemmedrakt. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Footyheadlines pleier å ha rett, og de har god kjennskap til utstyrsleverandørene. Drakta bruker samme mal som andre Adidas-klubbers drakter for neste sesong, så den er nok riktig. Rett og slett en deilig tredjedrakt! Endret 7. april 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (Usikker på om dette er blitt postet ila den siste uken...) Men (ifølge footyheadlines, de pleier å være utrolig pålitelige) ser ihvertfall tredjedraken vår slik ut neste sesong. Utrolig kult at adidas logoen og klubbemblemet er monokrome, synd Chevrolet ikke også er det! Ellers så har denne alt det jeg synes manglet med bortedrakten! WOOOW! Den var elsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå