ReaveЯ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Pen drakt. Skjønner ikke på folk som synes den der er stygg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Virker som det er populært å hate alle drakter som kommer uansett hva. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Den drakta var jo langt finere enn den hvite. Sponsorlogoen tar seg bedre ut også. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 På noen bilder ser den veldig bra ut. På andre ser den dårligere ut. Noen drakter må man se flere ganger over tid, før man begynner å like utseendet på den. Det samme gjelder noen sanger osv, osv. Ikke et ukjent fenomen. Personlig synes jeg Chevy logoen ser bedre ut på den hvite drakten. Gull passer hvitt. Ihvertfall i mine øyne. Skulle derfor ønske at Nike svosjen var gull, og ikke rød. Detaljer... Ingen av draktene er forferdelig. Ingen av draktene er orgasmisk. Men alle er godkjent, og jeg tror det er første gang på noen år hvor alle draktene ser bra ut. Bare vent. Det er ikke lenge til jeg elsker alle sammen. Kjenner meg selv så godt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hjemmedrakta er jævla fin, den hvite er noe av det styggeste, den blå er ikke så stygg, men fremdeles stygg. Sånn. Fasit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Trykkfeil i fasiten. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 På avstand ser tredjedrakta litt ut som Barcelona sin... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Syns alle draktene er fine jeg 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Synes denne var veldig fin Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Nei.. Ser jo ut som et annet lag! Blir de nye draktene slik? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bayern Munchester United? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, de lignet fælt på BM sine. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg likte den heller ikke, men den ser garantert mye bedre ut med en gang vi får sett den på en spiller. Hvis vi får ei drakt med hvit logo, så blir den mye finere. Men det er vel ikke aktuelt for Chevrolet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Skulle ønske Sharp-draktene kunne kommet tilbake. Signer med dem i stedet for, jeg betaler mellomlegget. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Edit: Hvor har du funnet bildet av den "Bayern Manchester United" draken? Kan umulig være ekte, eller i nærheten av hva vi ender opp med... :/ Florerer jo av bilder av den drakten på nettet. Forskjellige bilder på utstillingsdukker, liggende på et bord osv. Tror ikke på noe før footyheadlines poster noe. De pleier alltid å ha rett. Men hvorfor kan det ikke være den? Hjemmedrakten vår kommer garantert til å være rød, ha hvite striper over skuldre og armer. Hvor annerledes kan den bli? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Drakten ligner på en stygg drakt fra 90-tallet. Jeg digger den. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Skulle ønske den hadde krage. Ønsker å se noen kjøre Cantona style. Ingen kler det like godt, tho... Eneste fæle med drakten, spør du meg, er Chevrolet logoen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Håper på noe sånt. 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Mhm, der begynner det å likne på noe! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå