Jotun Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ååååå, nå ble eg nysgjerrig på ka du skreiv før du redigerte!! Var det noe morsomt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Fin drakt. Skulle bare ønske sponsorlogoen var monokrom, eller kun teksten i logoen. Endret 7. juli 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Helt ok. Ikke de fineste og ikke de styggeste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Flere bilder: Endret 7. juli 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Funker på keeperdrakten, men herregus så jævlig en logoen er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 På bildet av janu såg det meget bra ut. Men logoen er uvant. Blir sikkert vane med den, men førsteinntrykket av logoen er meeeh .... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Ja den burde ha vært noe mindre/hvit only, men skrifttypen så fin ut. Uansett, den er verdt 3.5 milliarder! Endret 7. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Blir kanskje bedre når jeg blir vant til de, men jeg syns logoen har stygg farge og er litt for stor. Heldigvis varer drakter bare ett år, så er ikke lenge til den blir erstattet Endret 7. juli 2014 av ESPP 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Den logoen ser ut som den er i 3D og skal holde oppe mannedaier. Grusom. "Gi er Chevrolet, vi pleide å lage bra biler, nå er vi Fiat sitt billigmerke". Ellers er den bra Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Logoen forsvinner nok ikke. Den er kommet for å bli i noen sesonger. Her er et par bilder av bortedrakten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Syns det ser bra ut jeg da.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Den logoen ser ut som den er i 3D og skal holde oppe mannedaier. Grusom. "Gi er Chevrolet, vi pleide å lage bra biler, nå er vi Fiat sitt billigmerke". Ellers er den bra Chevrolet har ingenting med Fiat å gjøre - du tenker nok på Chrysler ... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Syns det ser bra ut jeg da.. Det er litt rart å si det, men den vokser allerede på meg. Jo bedre bilder, jo bedre ser den ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Synes hjemmedrakta var veldig fin, men kan ikke si det samme om bortedrakta. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Liker draktene, jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Den logoen ser ut som den er i 3D og skal holde oppe mannedaier.Grusom. "Gi er Chevrolet, vi pleide å lage bra biler, nå er vi Fiat sitt billigmerke".Ellers er den bra Chevrolet har ingenting med Fiat å gjøre - du tenker nok på Chrysler ... Spiller ingen trille, ser fortsatt ut som en daieholder Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Tror særlig bortedrakten hadde vært finere med ensfarget sort logo på Chevrolet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hjemmedraktene ser faktisk veldig flotte ut på spillerne. Bare se på den teaseren på Uniteds facebookside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå