Corey Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Bare jeg som synes at Nike har blitt kjedelige? Nike har gått fra å være den mest innovative, til å bli noe forbanna møl. Lener seg tilbake på gammel, uoriginal design, og peiser ut elendig design til lag som selger drakter uansett. Se på feks. årets VM-drakter. Jeg synes di er pene, men det er ikke særlig originalt å lage en gul, en hvit, en oransj og en blå drakt uten noen form for detaljer. Ellers kan det nevnes i forbifarten at Nike gjorde tidenes douche manøver når di kjøpte Umbro, for deretter å hijacke England-avtalen deres (som jo Umbro har hatt så lenge jeg nesten kan huske), for deretter å selge Umbro igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Liker Nike, jeg. Synes det enkle er det beste, og liker de simple draktene de designer, uten så mye stæsj på. Er ikke så glad i Adidas-stripene, og Puma har en tendens til å designe fryktelig stramme drakter. Så jeg håper vi beholder Nike lenge! Når det gjelder VM-draktene har FIFA og Adidas fått med noen av forbundene på å endre den tradisjonelle shorts-fargen. FIFA anbefaler nemlig alle forbundene å spille i kun én farge, noe Adidas selvfølgelig følger opp når de er hovedsponsor. Derfor spiller f.eks Spania i helrødt og Tyskland i helvhitt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Hvilke drakter håper dere på neste sesong? Her er litt rykter/fjas. Hadde vert kult med noe adidas... Denne er fin! Ligner denne fryktelig på et par år tilbake? Fin uansett. Disse er også fine! Og her er pre-season/treningsdrakter. (?) Blir spennende dette her! Håper ikke vi får farge i logoen til Chevrolet, de draktene som har det ser verken ut i måneskinn eller i solskinn! Edit: Denne skulle vel kanskje vert i ryktetråden? Endret 28. mai 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Rykter med aon på er vel knapt nødvendig å vise? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det første jeg tenkte når jeg så nummer to var "Bayern". Litt feil rødfarge. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Digget den hvite bortetrøyen noctua postet. Er vel prikk lik USA sin trøye? Mye rykter om disse om dagen: Har dessverre en stygg følelse over at det blir disse to. Den hvite her ser jo helt jævlig ut, for å si det mildt. Den røde ser OK ut. Personlig skulle jeg ønske vi fikk se noe flott som denne: Men er fult klar over at det bare er et fantasy kit Endret 28. mai 2014 av G27 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Alt tyder på at det blir den G27 posta (eller veldig likt). FootyHeadlines er som regel til å stole på. Synd hvis Chevrolet-logoen ikke blir monokromatisk. Hadde sett mye bedre ut. Heldigvis har den i det minste "riktig" farge. Endret 28. mai 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Bortedrakten ser ut som en pique du får kjøpt på Biltema til 49 kroner, med en pålimt Man Utd-logo. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Logoen til Chevrolet ser helt jævlig ut... Enig med Snikpellik, får håpe den ihvertfall blir monokrom. Må si jeg likte hvordan draktene så ut i 2007-09, her med et bilde fra 2008. Ellers så er endel av draktene som har litt hvitt i seg også kule (f.eks. de fra 2006-07 med et litt mer klassisk uttrykk). Endret 28. mai 2014 av blured Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) De gamle draktene så jo 10000x bedre utt enn de draktene vi har hatt de siste årene. Og jeg er ikke imponert av de ryktebildene jeg har sett her og andre steder. Edit: Tenker spesielt på et par av 90-tallsdraktene. Endret 28. mai 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tidligere drakter ser jo alltid bedre ut. Det handler mye om hva man er vant med. Slik har det alltid vært. Selv de draktene som vi nå ser tilbake på ble ofte møtt med skepsis når de ble lansert. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 2010/2011 drakten er definitivt min favoritt de siste årene. Elsker kragen. Tredjedrakten vår i år (bortedrakten i fjor) er også fet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ser at ingen har postet denne enda. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Har blitt postet i rykte-tråden. EDIT: Ikke nøyaktig det bildet. Endret 4. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ser at ingen har postet denne enda. snip Drakten ser mye penere ut på det bildet enn på de bildene jeg postet i ryktetråden her om dagen. Veldig positiv. Gleder meg til å se bilder av drakten på spillerne. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Uhh, nice! Blir spennende å se de på gutta, kanskje de ser bedre ut når de kommer på. På bildene som har flortert har de sett litt kjipe ut Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Cooooooooool! Regner med at de blir røde og at dette bare er et promobilde? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Yup! Endret 7. juli 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå