Latias Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Vi har ingen drakttråd her, så tar meg friheten til å lage en. Bare å snakke om alle United-draktene, selv om det måtte være retro eller drakter som er aktuelle nå for tiden. Ikke lenge til våre nye drakter blir bekreftet av Nike (15. juli). Hvordan tror dere de vil se ut? Hvordan vil de bli tatt i mot av supporterne? Mulig at hjemmedrakten blir seende slik ut: Litt for enkelt synes jeg. Mulig det bare er den nye sponsoren som gjør den litt rar. Litt uvanlig i starten, men tipper vi blir vant til den i etterkant. Første sesong med AIG var også uvanlig, samme med V'en i fjorårets drakt. Men man blir vant til de etter hvert, samme gjelder vel denne drakten også. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 jeg synes den nye drakten ser fin ut Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har vel vært åpenbart ganske lenge at drakten på bildet er den nye drakta. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Synes den er mye penere enn den stygge vi hadde sist sesong. Blir uvant med ny sponsorlogo, men venner seg vel til det som vanlig. Kjenner jeg begynner å glede meg til sesongen starter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Da er det helt klart hvordan den nye drakta blir, alt prøvekjørt av reservelaget http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/den_nye_drakten Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kva synst folk? like heslig som den forrige Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Mye fetere på spillerne enn på en kleshenger. Tror jeg liker den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Den var jo fin og stilren Er igrunn ikke så fan av krage, men det kledde jo den drakta. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Digger den. Usikker på hva jeg syns om bortedrakta, den ser litt corny ut. Spent på å se den på spillerne om 3 dager. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Den nye drakta syns jeg er helt råkul! Mye bedre med slike enkle drakter enn de star wars greiene feks frankrike hadde i vm =P Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Fin drakt. Men stygg sponsorlogo. Liker ikke skrifttypen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Argh... Nå kommer de dinglende med Liverpool utstyret til småtten. Og eg er litt for trøtt til å "ta spøken"...... Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hei. Noen som har peil på når det blir avklart hvilke numre spillerne skal ha i år? Sønnen min skal få seg ny trøye med "Chicharito" eller Hernández alt etter hva vår Mexikanske nykommer kommer til å ha på ryggen. Håper han velger 33 som vel er ledig. Lite trolig at Owen gir slipp på nummer 7... men det er vel kanskje større sannsynlighet at NANI overtar denne (kanskje til neste år... :-) Chicharito må vel vise at han duger som Unitedspiller før han har sjanse til å få noen av de "viktige" draktnumrene. Blir spennende å se, men alt tyder på at han blir en hit! For egen del har jeg tro på en ny vår for Berbatov, og derfor vil min nye trøye bære hans navn! :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Selv har jeg tatt litt avstand fra navn og nr. på trøyene etter det Judas gjorde mot oss, men skal helt klart ha Fletcher bakpå min neste drakt. Mannen kommer til å ha en stor karriere på OT. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Håper ikke den gule der er en utedrakt. Den var ganske grell, men kan kanskje funke som keeperdrakt. Skremme motstanderne med et brøl! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hva feiler armene på (keeper)-drakta? Så helt fælt ut. Mulig forsøk på å etterligne Chelseas vegvesen-drakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå