Itw Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes det en boks, duppedings som gjør om NTSC til PAL? Har montert ryggekamera på bilen, og kameraet var tydeligvis NTSC og spillern ville vist ha PAL så bildet ble ikke helt bra. Finnes det noen boks man kan sette mellom for og gjøre om signalet? Prøvde og google det, men var eneste programvare som kunne gjøre det. Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 http://www.converters.tv/products/pal_to_pal/551.html Det tok meg et enkelt søk på google. :-) Første og beste jeg fant, men du finner sikkert bedre og nermere om du leter litt rundt i Europa. Søk på "analog NTSC PAL converter" og du finner nok en del. Det skulle heller ikke være vanskelig å få tak i en omformer som klarer å levere 5V 1A for bilen din, for å drive denne saken. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 .... Har montert ryggekamera på bilen, og kameraet var tydeligvis NTSC og spillern ville vist ha PAL så bildet ble ikke helt bra. Tyder på at det er noe annet som problemet ditt. NTSC signaler vil ikke kunne vises på PAL-skjerm. Siden du får bildet er nok bildet enten riktig (PAL) elwelr blitt konvertert allerede. Hvis bildet ikke er bra kan det skyldes kameraet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Ja har lest at den er ganske nøye på kamera. Testet kamraet på aux input først, og da fikk jeg samme bilde, men når jeg skiftet til PAL så ble bildet bra. Men på rygge kamera inputen får jeg ikke skiftet mellom pal\ntsc Var jo heldigvis ikke dyr den der nei. Fant noen på ebay til 30$ så får heller prøve en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå