Gå til innhold

Spill-Laptop til Toppen 8000,- kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter en bra laptop i prisklassen 7000-8000,- kr som skal brukes til surfing, musikk, film og spilling. Spillene jeg spiller er ikke av den spesielt krevende sorten, men jeg ser på det som et stort pluss om det kan kjøre eksempelvis MW2 uten de største problemene. Jeg ser for meg at maskinen skal bæres litt rundt, så jeg ser helst at den ikke er altfor tung, men det er absolutt ikke noe krav. Jeg er villig til å gå over den nevnte prisklassen om det vil være en stor forbedring.

Jeg har foreløpig sett meg ut denne, men ettersom jeg vet særdeles lite om laptoper og hvilket hardware som er brukbart, hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger på spesielt denne.

På forhånd takk for svar og hjelp.

Endret av Veeds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved første øyekast ser den litt svak ut med tanke på CPU, men den skal duge til MW2 gaming uten problem. Resten av specsa ser gode ut.

PC'en skal etter min mening holde kvaliteten og ytelsen til ditt bruk på et akseptabelt nivå, uten at den ender knust i bakgården.

Den veier også 3.2kg. Du vet nok best selv om det blir tungt å dra på.

Så ja, Pc'en holder til ditt bruk uten problem, vil jeg tørre å påstå.

:-)

Lenke til kommentar

1. Acer Aspire TimelineX 5820TG 15.6"HD LED

2. Acer Aspire TimelineX 4820TG 14" HD LED

Hva er forskjellen på disse to Acer'ne? Bare skjermstørrelsen?

Og, kan man spille de nyeste spillene på disse to, slik som GTA IV (og andre nyere grafikk-krevende spill) på medium/high innstillinger? ...

Endret av Requi
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en spillbærbar til 15K i ifjor sommer. Dårligste kjøpet jeg har gjort noen gang. Alt for bråkete, vondt rygg av å bære den rundt i sekken. Også gikk den sakte i stikker. Nå sitter jeg med en stasjonær med 22" og Radeon 5870. Stille er det, og drar alt jeg har. Det eneste positive med bærbar, er at den er --> bærbar. Du vil bli lei av alt det bråket som viftene lager når man spiller, jeg kan garantere det. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...