Gå til innhold

Hvordan legge inn musikk på Samsung Galaxy S

Anbefalte innlegg

Heisann! Dette er sikkert et veldig idiotisk spørsmål synes noen, men finner faktisk ikke ut hvordan jeg skal legge inn musikk på den.

Bruker jeg et program? Isåfall hvilket, er dårlig informasjon rundt dette føler jeg.

Har windows 7 64bit om det spiller noen rolle.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Dette er sikkert et veldig idiotisk spørsmål synes noen, men finner faktisk ikke ut hvordan jeg skal legge inn musikk på den.

Bruker jeg et program? Isåfall hvilket, er dårlig informasjon rundt dette føler jeg.

Har windows 7 64bit om det spiller noen rolle.

Takker for alle svar!

Du må vel bruke programmet Samsung har laget for PC, det skal være enkelt å legge ting til mobilen eller fra mobilen når du kobler den til PC med programvaren.

Lenke til kommentar

du får opp "hardisken"til telefonen på pc en når du har kopla den til med usb kabelen, deretter kopierer du eller drar du det du vil ha over

det som er problemet er at jeg ikke får harddisken til telefonen opp :)

Lenke til kommentar

Da har du ikke mount'a tlf'en.

Velg Masselagring når du setter i usb kabel, deretter ser du ett usb ikon på toppen av skjermen. Dra i den å trykk på det som kommer opp, og da kan du bekrefte mount. Som gjør at du kan dra filer (musikk, film, bilde) frem og tilbake, uten problemer.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Da har du ikke mount'a tlf'en.

Velg Masselagring når du setter i usb kabel, deretter ser du ett usb ikon på toppen av skjermen. Dra i den å trykk på det som kommer opp, og da kan du bekrefte mount. Som gjør at du kan dra filer (musikk, film, bilde) frem og tilbake, uten problemer.

får ingen mulighet om å velge masselagring :p

Når jeg plugger i telefonen kommer "installing device driver software"

også etter noen sek kommer "driver was not successfully installed"

Se HER for bilde av problemet

Over ser du hva som skjer. Noen ideer?

Lenke til kommentar

Masselagring kommer ikke som et alternativ på tlf når du kobler den til, hvis du ikke har byttet på innstillinger tidligere, så gå inn og skift enten til automatisk masselagring eller "spørr meg" alternativet. Prøv feks automatisk masselagring først, hvis ikke pc vil installere når du plugger inn da, så kan du prøve å reboote til frabrikk instillinger. Går det ikke det etter det, så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Masselagring kommer ikke som et alternativ på tlf når du kobler den til, hvis du ikke har byttet på innstillinger tidligere, så gå inn og skift enten til automatisk masselagring eller "spørr meg" alternativet. Prøv feks automatisk masselagring først, hvis ikke pc vil installere når du plugger inn da, så kan du prøve å reboote til frabrikk instillinger. Går det ikke det etter det, så vet jeg ikke.

Du må laste ned en driver,om du leser i denne tråden finner du den:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215469&siteSkin=amobil.no

husker ikke hvilken side men se gjennom så finner du den:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...