andsti Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Mulig å få blackberry app world aplication uten trigcom ab.? tanks Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, men vi i Norge har foreløpig kun tilgang til gratisprogrammer. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, men vi i Norge har foreløpig kun tilgang til gratisprogrammer. hvordan får du tilgang på de? må man ikke ha det app world iconet(aplikasjonen) på telefonen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jepp. Mine siste Blackberry-telefoner har hatt dette ferdig installert, men google noe sånt som App World download, så tenker jeg du finner det. Mener å huske at jeg selv gjorde dette på min 8520 en gang i tiden. Sendt fra min Storm2. Lenke til kommentar
andsti Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Tror du virkelig ikke at jeg har prøvd å google det? alle nedlastninger ender bare opp på den BB app siden på nettet, og der funker det ikke å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå