Bjornar95 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei! Jeg er en som nesten ikke kan noe om bil, og vil gjerne lære en del. Er det noen som vet hvor jeg kan lære dette? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Internett. Begynn å finn ut om modeller, søk opp. Finn hva du synes er interresangt, kanskje kjøpe en bil og begynne å mekke på den? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis du ser på bil programmene på Discovery Channel så lærer du nok masse om bil, på Discovery Channel så går det nesten bare i bil bygging. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ownbeef: du lærer faktisk ikke så mye om bil av det.. Der skal det bare se kult ut, og du lærer ikke mye om det viktige. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ownbeef: du lærer faktisk ikke så mye om bil av det.. Der skal det bare se kult ut, og du lærer ikke mye om det viktige. Jeg har ihvertfall lært en del der. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg har lært mye mer av å være i garasjen, ivertfall nyttige ting. Du kan kanskje mer styling o.l. ( vet du hvordan man lufter bremsene? Hvordan du skifter olje? Hvordan du tar av en girkasse? ) Endret 7. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) ja, jeg vet alt det der, har selv gjort det og (ikke alene da ) Endret 7. juli 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Man kommer langt med en bil og en rep manual fra haynes. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Pluss arbeidsrom og nødvendig utstyr. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hei! Jeg er en som nesten ikke kan noe om bil, og vil gjerne lære en del. Er det noen som vet hvor jeg kan lære dette? Liker signaturen din Hva konkret er det du ønsker å lære mer om rundt bil, fordi det er et veldig stort tema. Wikipedia har f.eks. veldig mye om hvordan ulike komponenter fungerer, slik som motor og drivverk. Kanskje det er for avansert, da kan du spør her..? Endret 7. juli 2010 av apegryn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå