Prowl Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan noen kommentere min hjemmeside?... er ganske n00b med html..begynte for en uke siden...... btw. URL = http://prowl.doiz.net Og mens du Kommenterer siden min kan du vel kommentere min Flashside... www.prowl.moo.no Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 liker ikke helt de to greiene som surrer rundt på flashsiden, vil si de på en måte forstyrrer Lenke til kommentar
Spira Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 flashside - sorry... den er så liten.. skal du ha noe som er så lite kan du i det minste sentrere den... og hva er de små dingsene som svirrer rundt? de stjeler liksom litt av fokuset.... ikke flash - oooh... en gull...ting...... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 HTML-siden: Dritfet logo-ting!! Hvordan laget du den? Kunne tenkt meg å lære meg litt sånn... Liker ikke center-skrift. Det er forbeholdt menyer. Ellers har jeg lite å utsette på den. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er ingen som liker de to tingene. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Wow! Svært imponerende Saff en annen font på meny-linkene så har du min stemme :wink: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan noen kommentere min hjemmesidebtw. URL = http://prowl.doiz.net Svært stilig logo på html sida di! Det gikk liksom et par sek før jeg oppdaget dama som titter på deg i bakgrunnen. Den var kul! DrErling Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 En liten ting til... De bindestrekene på hver side av menyen bør ikke være en del av linkene. De bør bare være tekst (muligens en annen farge også...) Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 -Pen side, grafikken var pen. -Jeg personelig syns den er middels ryddig, kunne vært mer oversiktlig. Logoen og menyen tilsammen dekker halve siden (-) likte jeg ikke. -I tillegg ser det ut som at du har brukt en større skrit på menyen og mindre under... syns selv at de skal være like stor og ikke minst skal være samme font. -En ganger har jeg også gjort dette. Enten skriver du på norsk eller så skriver du på engelsk 8) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 personlig likte jeg ikke at den strek-bakgrunnen gikk fra topp til bunn. den delen som kommer over logoen passer ikke inn. jeg ville fjernet bakgrunnen på toppen, laget en mørkegrå eller svart kant rundt logoen og strekbakgrunnen mellom logoen og menyen, og laget en tilsvarende kant rundt selve tekstfeltet (som jeg ville latt være like høy som selve teksten.. at den går helt ned er unødvendig). og, som andre sier, hold deg til ett språk. skal du ha to, så ha to seperate sider (ala home.no/blabla/en/index.html og home.no/blabla/no/index.html). Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 SOm sagt så er det den første HTMLsiden jeg har laget så jeg kan ikke html enda...jeg prøvde å få banneren over den bakgrunnen over banneren men fikk det ikke til...syns også det ble litt styggt...og alt det andre du sa har jeg ikke peiling på hvordan man lager.. Og om jeg skal ha 1 språk på menyen og et annet på texten driter jeg egentlig i...har alltid laget meny`en på engelsk...egentlig fordi han som hoster siden min sier at ejg må det.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 egentlig fordi han som hoster siden min sier at ejg må det.. eh, har han gitt deg en grunn for akkurat det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 egentlig fordi han som hoster siden min sier at ejg må det.. ...den var morsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå