HValder Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Er på utkikk etter ein mobil til under 2500kr. Prioritert rekkefølge: Den kjem til å erstatte ipoden som eg er lei av å drasse på og må som sådan ha ein relativt god musikkspelar. Kameraet vil stort sett berre bli brukt til å "fange augeblikket", ikkje noko landskapsfotografering e.l. så ikkje noko behov for fancy instillingsmoglegheiter osv. Greit om den kan ta ok bilder i dempa belysning (les: på byen). Smarttelefon er ein fordel sia eg er over gjenommsnittet interessert i data. Unngå helst telefonar som er jålete/jentete e.l. Fint om den har ein slik festesak for tråd/vaier, upraktisk å miste ting for ein fattig student. Har bla. sett på Xperia mini Pro, usikker på kvaliteten på musikkspelaren. Har også sett på SE W995 Endret 7. juli 2010 av HValder Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 jeg er veldig fonøyd med mediamobilen sony ericsson W995, den er ikke jentete og har 8.1 mega pixler. den har bra lyd og jeg bare elsker den mobilen. håper det er til hjelp Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Ser på den som ein god kandidat, det einaste negative er at det ikkje er ein smarttelefon. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg kjøpte både Samsung Wave og SE W995 i forrige uke. Solgte Waven fort og beholdt W995. Veldig fornøyd med det valget. Både Lefdal og Elkjøp har W995 til 1 kr. + 75/mnd i 12 mnd = totalt kr. 901,- for W995. Det synes jeg er et kupp. Ulempen med den er at du ikke kan customisere den etter egen smak så veldig mye, men med snarveismenyen + legge inn noen javaprogrammer ble den bra nok for meg. Tastene er også veldig gode til SMS osv. Den har god skjerm, Wi-Fi, egne musikktaster, 3.5mm utgang m.m. Dessuten ble den kåret til årets mobil i 2009. Husker at mange var fornøyde med W995 til 3-4000 kroner da. Når den nå koster kr. 901,- sier jeg bare løp og kjøp Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har mini pro, og er veldig fornøyd. Men musikkspilleren er heller spartansk, jeg har ikke funnet noen god funksjon for spillelister, og den har ikke equalizer. Lydkvaliteten er derimot veldig god, og den klarer fint å drive ganske store hodetelefoner. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg kjøpte både Samsung Wave og SE W995 i forrige uke. Solgte Waven fort og beholdt W995. Veldig fornøyd med det valget. Både Lefdal og Elkjøp har W995 til 1 kr. + 75/mnd i 12 mnd = totalt kr. 901,- for W995. Det synes jeg er et kupp. Ulempen med den er at du ikke kan customisere den etter egen smak så veldig mye, men med snarveismenyen + legge inn noen javaprogrammer ble den bra nok for meg. Tastene er også veldig gode til SMS osv. Den har god skjerm, Wi-Fi, egne musikktaster, 3.5mm utgang m.m. Dessuten ble den kåret til årets mobil i 2009. Husker at mange var fornøyde med W995 til 3-4000 kroner da. Når den nå koster kr. 901,- sier jeg bare løp og kjøp Høres lite logisk ut at du kjøper både Wave og en W995 på en gang og ihvertfall at du sender den klart beste av de i retur Jeg har hatt W995 har nå Wave og W995 blir en traktor i forhold til min Mercedes 320E å bruke (dødskjedelig) skal man sammenligne brukerfølelse i fremkomstmiddel så dette er vel det mest tullete jeg har lest her inne på lang tid hvis man skal være seriøs...... Endret 8. juli 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Dette må være månedens svart jeg er bare så enig i sammenligningen med den traktoren og Mercedesen din veldig bra Jada-jada W995 mot Wave her var det så godt besvart så ingen kommentar nødvendig. Endret 14. juli 2010 av Camrot Fjernet overdrevent bruk av smilies Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 En traktor kommer frem overalt og varer ofte lengre enn en Mercedes. Når mercedesen har havnet på skraphaugen funker traktoren fortsatt lenge Når det gjelder Samsung Wave med Bada OS brukte jeg den et par dager, men fant veldig fort ut at Bada er et skikkelig drittsystem. Og med Samsungs dårlige PC-programvare, deres rykte for lite oppdateringer osv. er Bada dødsdømt. Hadde Samsung laget en Wave med Android ville jeg kanskje prøvd den. Hardwaren på Wave er fin, men programvaren (Bada OS) er dødsdømt etter min mening... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) En traktor kommer frem overalt og varer ofte lengre enn en Mercedes. Når mercedesen har havnet på skraphaugen funker traktoren fortsatt lenge Når det gjelder Samsung Wave med Bada OS brukte jeg den et par dager, men fant veldig fort ut at Bada er et skikkelig drittsystem. Og med Samsungs dårlige PC-programvare, deres rykte for lite oppdateringer osv. er Bada dødsdømt. Hadde Samsung laget en Wave med Android ville jeg kanskje prøvd den. Hardwaren på Wave er fin, men programvaren (Bada OS) er dødsdømt etter min mening... Ut i fra det du skriver så har du garantert ikke prøvd Bada og det har kommet to oppgraderinger allerede så feil feil feil. Samsung Kies er pc programmet til Wave og det er det beste jeg noen sinne har brukt til en telefon og jeg har hatt drøssevis inkl W995 så feil feil feil igjen. OS på en W995 er jo skikkelig spennende NOT. Ang Mercedes og traktor så var sammenligningen av brukerfølelse og muligheter/harware ikke at en traktor kan bli eldre en Mercedes... Samsung har spyttet inn mange millioner dollar i Bada OS og apps delen fordoblet seg bare på en uke og nå om dagen kommer det 4 nye for hver dag så igjen feil feil feil. Du har i grunn tatt feil i alt du har skrevet og da blir konklusjon at du aldri har eid en Wave det er jeg ihvertfall 110% sikker på så slutt å skriv fjas om ting du ikke har peiling på. Lykke til med den utgåtte gamle triste W995 Endret 13. juli 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette er en tråd og kategori der vi hjelper trådstarter med valg av telefon, operatør osv, da skal hovedfokuset alltid ligge i problemstillingen til trådstarter. Det var ikke tilfelle her, der flere innlegg i stedet utviklet seg til en personkrangel rundt en annen brukers mobilkjøp. Disse innleggene er nå fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå