fongogg Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har en xperia mini, og lastet ned ebuddy noe som jeg brukte på min gamle w995. Mulig dette er et veldig tullete spørsmål, men hvordan i alle dager logger man av, og hvordan avslutter man dette appen? Det virker utrolig tungvindt å måtte tvinge en avslutning på den. På w995 var det en egen logout, og exit knapp...er den borte på en android telefon? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du trykker på meny-knappen og så på log out? Så avsluttes programmet når du trykker på pilen etter at du har logget ut. Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Men saken er at det ikke er noen meny knapp, kun "Buddies", "chats" og Accounts. Jeg finner ingen menyoverhodet. Kan det være fontstørrelsen eller noe gjør at en menyknapp rett og slett er borte? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Menyknappen på telefonen... som alle programmer benytter seg av...? Den med de fire firkantene under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå