Knugge Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny bærbar PC i nærmeste framtid og i den forbindelse trenger jeg litt råd fra noen som er mer bevandret i dataverden enn meg. Det jeg ønsker er at pcen, sammen med en projektor,etterhvert kan eliminere mitt behov for en TV. Jeg trenger med andre ord et multimedie center av et eller annet slag. Jeg ser derfor for meg at den trenger en dugelig blu-ray-spiller, og en hdmi-utgang. Jeg kommer også til å gjøre en del databehandling, så brukbart med datakraft hadde vært kjekt. Videre ønsker jeg at den tåler en del av de nyere spillene, men dette er ikke et absolutt krav. Hva angår pris så er jo selvsagt billigst best, men la oss ta utgangspunkt i 10 000 og si at vi både kan bevege oss noen 1000lapper opp, men aller helst en lapp eller to ned. Vekt og batterilevetid er ikke noe jeg er villig til å betale mye penger for. Ikke størrelsen på harddisken heller da jeg har et par store eksterne. At den er stillegående er også en fordel, men ikke avgjørende. Er det noen som vet hvilken pc jeg trenger? Endret 7. juli 2010 av Knugge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå