Synt4xx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei, Har 2005 utgaven av veien til førerkortet for MC, kan jeg bruke denne til å lese meg til teori prøven, eller trenger jeg den nyeste utgaven? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan bruke en bok fra 2005, men det kan være enkelte ting som er utdadert, men det meste er ganske likt vil jeg tro. Ellers koster en, ivertfall jeg betalte 150 kr for en ny bok, er ikke så mye det heller Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Eneste som er utdatert tror jeg er at mønsterdybden i dekkene skal være 1,6mm og ikke 1mm som det står i boka. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 I tilllegg så står det i "Veien til førerkortet: MC" at man blant annet får førerrett på snøscooter og diverse ting både på tung og lett lappen, men i 2006 innførte man lover som sa at man ikke lengre fikk med en gratis S på kjøpet av A eller A1 Har boka selv og sjekket det opp mot Statens Vegvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå